quote: Sunshine_1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2008 12:20:19&apos

);
Hoi,
De CB-arts vertelde me dat we een voeding minder mochten geven... vandaar.
Ze houdt het prima vol hoor, zo'n 4,5 uur. We zijn sinds kort ook aan de hapjes begonnen, dus tussendoor krijgt ze ookal wat.
Als ik het zo lees, wachten jullie met voeding geven totdat ze het zelf aangeven/wakker worden. Mijn dag begint echt om 6 uur. Wakker of niet... er wordt gegeten... Ook in het weekend proberen we dit ritme aan te houden.
Vinden jullie dat ik dit ritme los moet laten?
Thanks! Suus
Bij ons begint de dag als ik moet werken om 7.00 uur. Dan maken we hem wakker en krijgt hij zijn eerste voeding. Daarna zit er ongeveer 4 uur tussen de voedingen. Dus 7.00
11.00
15.00
19.00
en dan om 22.00 uur.
In het weekend en op de dagen dat ik niet werk komt hij vaak zelf rond 7.00 uur, maar als hij niet wakker wordt dan laat ik hem gewoon slapen tot hij wakker wordt. Dat is meestal wel voor 8.00 uur en anders maken we hem rond die tijd zelf wakker, omdat anders de hele dag een rommeltje wordt met voedingen en dan kom je 's avonds niet meer uit.
Wij zijn nog niet begonnen met hapjes en wachten daar ook mee tot 6 maanden. Wel gaan we met 5 maanden met rijstebloempap beginnen en dan niet in de fles maar als hapje. Dat was het advies van het CB zodat hij kan wennen aan eten van een lepel.