zullen we nog een keertje? dames

A

Anoniem

Guest
Er zijn inmiddels weer nieuwe meiden bij en wou het weer opnieuw proberen wie doet er mee?
Ik ben Bianca 25 jaar en ben getrouwd met Roger 26 jaar ik kom uit Moordrecht en zitten nu in de 2de ronde voor een kleine ukkepuk.
Mijn vorige cylcus was 35 dagen en zit nu op dag 25.
Wie volgd om te vertellen waar ie vandaan komt?

halloooo,
ik ben tamaar 4 jaar getroouwd en woon uiterst zuidelijk in ons landje,verder ben ik 27 mijn man word in dec. 32 wij zitten in ronde 3 voor onze eerste spruit en mijn nod is op 6 september en ik ben veeeeeeeeel te ongeduldig hahaha
liefs tamaar

Hoi!
Ik ben Swinnie,36 jaar,mijn vriend 40 en we gaan voor ons 1e kindje!
Ik zit ongeveer in ronde 4,mijn nod is 12 september.
En ja,ik kom ook uit zuid-limburg...

Heel veel succes,en welkom hier!
Liefs,Swinnie

hoi hoi,

Ik ben Beppie mijn man en ik zijn 30 we gaan voor de 3e en zitten in de eerste ronde.
mijn nod zal waarschijnlijk tussen de 9 en 19 sept zitten dus afwachten maar..

Ik kom uit het hoge noorden

Hoi dames,

Mijn vriend (28 jaar)  en ik (27 jaar)  wonen samen met onze zoon in Groningen. Onze zoon is bijna anderhalf jaar. We willen nu graag een broertje of zusje voor hem. Het is de eerste ronde niet gelukt dus op naar de tweede ronde. Ongi net voorbij dus we kunnen weer klussen. Succes allemaal!  

Groeten van mij  

Hallo medeklussers,
Ik ben Ronel 30 jaar getrouwd. Mijn man is 35 jaar. Wij wonen in het oooooooooooooosten. Wij zijn gezellig bezig voor ons 1e kindje en mijn nod is geloof ik 16 september. Als de pil na 15 jaar ineens uit mijn lichaam is. Ach we zien wel. Midden in de zomer met een dikke buik is ook wel grappig.

hallo meiden

Ik ben Esther, 24 jaar. mijn vriend is 29 jaar. Oorspronkelijk komen we uit Schijndel en Veghel, zeg maar den Bosch. maar nu wonen we in Spanje aan de Costa Blanca.

We zitten in ronde 15 voor ons 1e kindje.

groetjes!

Terug
Bovenaan