zullen we nog een keertje? dames

hallo allemaal,

Mijn (schuil)naam is kriebels ik ben getrouwd. Mijn man is 19 en ik ben 23 jaar. we zitten alweer in de 3e ronde voor onze eerste kleine hummeltje. Wij komen uit het midden van het land en zijn inmiddels alweer bijna 4 jaar bij elkaar.

groetjes Kriebels

Ha Allemaal, ik ben Emmie 22 jaar, mijn man Ruud is 20, en we wonen in de noord oost polder...we zijn al dik 3 jaar samen...en nu in ronde 20 voor ons eerste kindje....Liefs Em

Hoi,

Ik ben Nadine, ben 30 jaar en 2 jaar/3mnd getrouwd. Mijn man is 41.
We zijn pas begonnen voor een eerste kindje. Mijn eerste NOD zal zijn midden september. Spannend dus.

We wonen in het westen des lands samen met onze kat Lister. Eind oktober krijgen we er een kitten bij. Echt superleuk. Ik daar nu al naar uit.

Liefs, Nadine.

Dag allemaal!

Ook ik zal me nog eens voorstellen! Ik ben Ilona, 24 jaar kom uit Brabant en woon 2 jaar samen met mijn vriend, hij is 25 jaar. We zijn inmiddels alweer 7 jaar samen.
Sinds vanochtend gaan we op naar de derde ronde voor ons eerste kindje! Helaas!
Iedereen veel succes en vooral veel plezier, en dat we nog maar veel steun van
elkaar mogen krijgen!

Groetjes Ilona

hoi
mijn vriend en ik zijn 5,5 jaar samen en proberen sinds februari dit jaar een gezin te stichten, we wonen in het westen van het land, vlakbij delft
groetjes
boekie

Hoi allemaal,

Ik ben Dre, 27 jaar en bijna een jaar getrouwd en al 7 jaar samen met mijn man die 25 is.. We zijn afgelopen november begonnen met het stichten van een gezin..tot op heden nog niet gelukt jammergenoeg. Afgelopen 10 aug. heb ik een mk van 7 weken gehad.  Lichamelijk voel ik me weer goed, dus we zijn toch maar aan het klussen gegaan...al weet ik niet hoe het zit met mijn ei..ff afwachten dus. Als het niet lukt deze maand gaan we naar ronde 11......

Liefs Dre

hallo meiden

ik dacht doe ook maar effe mee
ben quinty 21 jaar ben 1 jaar getrouwd ,mijn man is 22 jaar
we hebben al een zoontje van 6 maanden
en zijn nu toch al bezig voor een broertje of zusje voor hem
zitten nu in de 2e ronde,vandaag 16 dagen overtijd ,2 negatieve testen en een beetje bruinige afscheiding dus waarschijnlijk naar ronde 3
woon in het zuiden van het land
groetjes quincy

Mijn naam is Marijne, ik ben 27 jaar en  sinds een jaar getrouwd. Mijn man is 31 jaar.  
We zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje. Omdat mijn cylcussen een beeeetje lang duren duren onze rondes ook nogal lang...
We wonen in de buurt van Utrecht en hopen dat het bij ons en bij jullie allemaal snel raak is!

Groetjes, Marijne

Terug
Bovenaan