zullen we nog een keertje? dames

hai ik ben wilma , ben 24 en mijn man is 26. we zijn ruim een jaar getrouwd en we zijn bezig voor ons 1e kindje. we zitten in ronde 15!!! en ik heb vandaag mijn nOD en nog niks te bekennen  en we wonen in een klein dorpje vlakbij Groningen. als het nu weer niet raak is gaan we naar de HA

Hallo (ik blijf liever anoniem, omdat ik anders misschien "herkend"wordt  door mensen die  in mijn omgeving wonen. Ik vind het best wel prive wat ik op schrijf)

Ik woon op een van de waddeneilanden. Erg lekker. Het bevalt hier prima. Omdat we hier zo fijn wonen en alles goed geregeld hebben, begon het wel een beetje te kriebelen. Sinds augustus zijn mijn partner en ik gestopt met de pil en natuurlijk hopen we dat het snel raak is. Maar we moeten realistisch blijven het kan ook nog erg lang duren. Ik zit nu in de eerste ronde.  Veel succes allemaal. Hopelijk wordt het klussen bekroond met een mooie ronde gezonde baby.

groetjes van vrouw met kinderwens.

hee dames,

ik ben lieveklarie en mijn dochtertje is nu bijna 7 maanden. mijn cyclus is nog niet op gang gekomen doordat ik nog BV geef, 1x per dag weliswaar, maar dat doe ik nu al 5 weken, heeft blijkbaar toch behoorlijk wat invloed...  
we willen wel graag een tweede maar ik wil ook niet stoppen met bv daarvoor. Dus het is echt heel erg afwachten of het lukt en extra spannend omdat je niet overtijd kunt zijn als je geen cyclus hebt...Ik hoop dus maar dat ik me niet te vaak 'verdacht' voel want dat kost me dan ladingen testen!!
heb vrijdag nog getest bij de HA (ik moest er toch zijn...) maar dat was negatief.

we zien wel hoe het gaat..
groetjes klarie

hallo
ik ben arjanne en woon in het midden van het land en ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend al weer 6 jaar.we zijn 8 jaar samen en zijn aan het werk voor ons eerste kindje,we beginnen nu aan ronde vijf.sinds half april gestopt met de pil.:)
groetjes Arjanne

Heee dames,
Ik ben ook nieuw op het forum en heb al een keer mijn verhaal gedaan een paar weken terug, onder het kopje "voor iedereen die langer dan een jaar bezig is". Maar ik ben dus Sies 36 jaar en samen met Appie ook 36 (voel me wel oud hoor als ik alle andere leeftijden zie hahaaha)  Wij zijn 2 jaar bezig geweest om ons eerste kindje te krijgen. Na ruim een jaar naar ha gegaan en doorverwezen naar gyn. Om lang verhaal kort te maken, allerlei onderzoeken gehad niks kunnen vinden. Na 2 jaar eindelijk zwanger, maar helaas een miskraam bij 9 weken (was al afgestorven bij 6 weken).  Maar gelukkig  een groot wonder mocht geschieden, 3 maanden later weer zwanger en ondertussen bijna 27 weken verder! Dus meiden er is absoluut nog hoop, maar ik raad jullie wel aan om na een jaar proberen toch naar de ha te gaan, want je bent zo weer een jaar verder!!
Ik lees al die verhalen en gun het echt iedereen zo,  ik weet precies wat jullie voelen! Ik zou overal wel op willen reageren, maar dan ben ik dagen bezig denk ik!
Dus voor iedereen die nog niet zwanger is heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geluk wondertjes warmte liefde en licht!! Ik zal voor jullie duimen, want ik leef echt met jullie mee!!!
Lfs
Sies

Hoi, ik zal me ook maar even voorstellen!

Ik ben Eva en woon in het zuiden des lands. Ik ben 24 en mijn vriend is 27.We zijn 5 jaar bij elkaar en wonen ongeveer 4 jaar samen.

Ik heb helaas twee weken geleden een miskraam gehad, na bijna 8 weken. Was wel in ronde 3 zwanger gelukkig. We doen nu even rustig aan, wil eerst even verdriet verwerken voordat we weer beginnen. Wil ongeveer 3 keer gewoon ongesteld worden en dan gaan we het weer proberen. Natuurlijk hoop ik dat het dan snel weer raak is!
Maar ik lees wel mee want het houdt me allemaal erg bezig!

Succes allemaal! Ik hoop dat het bij iedereen snel mag lukken, en dat het dan goed gaat! (ben er dus pas achter gekomen dat dat ook nog niet zo vnazelfsprekend is....)

liefs Eva

Hoi allemaal,

Ik ben 28 en mijn mannetje is 32. We hebben een meisje van 2 jaar en 4 maanden en 2 hele lieve poezen.
Wij wonen in de omgeving van Amersfoort.
En zijn nu begonnen aan ronde 2.

groetjes, Ikky

Terug
Bovenaan