Heee dames,
Ik ben ook nieuw op het forum en heb al een keer mijn verhaal gedaan een paar weken terug, onder het kopje "voor iedereen die langer dan een jaar bezig is". Maar ik ben dus Sies 36 jaar en samen met Appie ook 36 (voel me wel oud hoor als ik alle andere leeftijden zie hahaaha) Wij zijn 2 jaar bezig geweest om ons eerste kindje te krijgen. Na ruim een jaar naar ha gegaan en doorverwezen naar gyn. Om lang verhaal kort te maken, allerlei onderzoeken gehad niks kunnen vinden. Na 2 jaar eindelijk zwanger, maar helaas een miskraam bij 9 weken (was al afgestorven bij 6 weken). Maar gelukkig een groot wonder mocht geschieden, 3 maanden later weer zwanger en ondertussen bijna 27 weken verder! Dus meiden er is absoluut nog hoop, maar ik raad jullie wel aan om na een jaar proberen toch naar de ha te gaan, want je bent zo weer een jaar verder!!
Ik lees al die verhalen en gun het echt iedereen zo, ik weet precies wat jullie voelen! Ik zou overal wel op willen reageren, maar dan ben ik dagen bezig denk ik!
Dus voor iedereen die nog niet zwanger is heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geluk wondertjes warmte liefde en licht!! Ik zal voor jullie duimen, want ik leef echt met jullie mee!!!
Lfs
Sies