Zullen we weer een spelletje doen????

NU zeker KINDERBOERDERIJ. Ben er nu een keer met Maaike geweest en ze geniet zo. Pretpark is ze nog wat klein voor. Verder   heeft ze een moeder die overal misselijk in wordt maar wordt wel weer gecompenseerd door een vader die het helemaal geweldig vind dus als ze ouder is komt dat ook wel goed.

Theater of concert

Groetjes
Inge

concert

Ik zag net op tv dat K3 dit jaar 10 jaar bestaat en in oktober een reeks concerten geeft. Ik wil met Marissa graag naar 1 van de concerten in Den Bosch.

nog een kind
of
klaar

Nog een kind

Zoals jullie weten willen wij heel graag nog een kindje. Nu hopen dat dit ons ook gegund is.

Nu weer een nieuwe bedenken natuurlijk.

Binnen
of
buiten spelen

Inge

buiten spelen

En als ze later groter is en het regent, heerlijk naar het bos toe!

Af en toe binnen spelen oke, maar niet te vaak.

nu een nieuwe....

met wie heb je een betere band

vader of moeder

Hier willen je alleen maar naar mama toe als er iets is.
Om leuke dingen te doen willen ze juist met papa mee.
Ik kan dus geen keuze maken hiertussen.

zwemluier of zwembroek

Eeeehhh, ik denk beide..

Vind zo,n zwemluier eigenlijk niet zo leuk, maar wel fris...

Dus eroverheen maar een leuke zwembroek dan.!!

Pinnen of contant?

Pinnen,

Ik heb nooit veel geld in mijn portomonnee, vind ik maar niets. Als ze je portomonnee jatten, ben je zo een hoop geld kwijt.

Enne, van die zwembroek of luier. Wij hadden Sven met vakantie een zwemluier aangedaan en daar overheen een kei leuke zwembroek van Lief met 'Plons!' op zijn kontje. Zoooooooooooooo schattig om te zien.

Eeeeeehhhh, weer een nieuwe, hhhhhhhhhhmmmmmmmmmmm:

Zelf eten maken of een potje

Zelf eten maken

In het begin wel potjes gedaan maar ben daar snel vanaf gestapt... Net zo makkelijk om zelf wat te maken. En Jennifer vind nu alles (bijna) lekker...

Ehh ...

rose of een frisje op het terras....

Terug
Bovenaan