Zullen we weer een spelletje doen????

allebei, maar als ik moet kiezen met een boekje in de schaduw, heerlijk lezen hmmmmmmmmm

fietsen of wandelen

Aangezien ik in de stad woon wandel ik heel veel...

Nieuwe stelling:
Kindje mee uit eten of niet?

Dat ligt aan de gelegenheid en waar we heen gaan. Ik vind het leuk om met de kids uit eten te gaan (hebben we in de vakantie ook veel gedaan), maar met alleen mijn man uit eten vind ik ook leuk. Dan eet je rustiger en uitgebreider....

Washandjes of Snoetenpoetsers?

Washandjes;

Snoetenpoetsers zijn niet onze favorieten (wel van papa en mama; maar niet van Brian); vandaar de   washandjes

Volgende:
Zomer of Winter

zomer

Als Braziliaan heb ik het helemaal niet op de winter, ik kan er ook nooit aan wennen aan de kou. Ik vind het trouwens wel leuk als het met de kerst lekker koud is en er sneeuw ligt, gewoon omdat dit er helemaal bij hoort. Marissa lijkt tot nu toe zowel heel goed tegen de warmte als tegen de kou te kunnen.

kerst of sinterklaas

Sinterklaas

Als echte hollandse vind ik gewoon dat dit kinderfeest eerst goed gevierd moet worden voordat er ook maar 1 kerstversiering in huis komt.
Die snoetjes van de kinderen vind ik gewoon geweldig.

babyfoon aan of uit

babyfoon aan

Marissa slaapt nog bij ons op de kamer dus 's nachts hoef ik geen babyfoon maar bij haar slaapjes overdag staat de babyfoon absoluut aan. We hebben ook een NannyCare die staat zowel overdag als 's nachts aan bij haar slaapjes.

comedy of waargebeurd verhaal

allebei leuk, ligt aan mijn bui.

Dan maar comedy, die kan altijd!

Kluivert gate

Angela of Rosanna?

Terug
Bovenaan