Zullen we weer eens een rondje doen? Waar komen jullie vandaan?

Daar gaan we weer..........!!!!!!!!!!!!

nou mijn naam is Annie1, ben 26, ben getrouwd en vanaf juni bezig voor ons eerste kindje!!!

hoi hoi,

ik ben kwinty(nickname) 28 jaar en woon in noord-limburg.
ik woon samen met mijn vriend 29 en twee honden en twee katten.
wij zijn bezig voor een eerste kindje 4e ronde.
ik probeer hier de laatste tijd wat minder aanwezig te zijn, om er niet te veel mee bezig te zijn.
ik reageer af en toe op de topics die mij aanspreken.

groetjes kwinty.

Hey.

Ik ben Miena (Nichname). 33 jaar, bijna 14 jaar samen met mijn man waarvan 3 jaar getrouwd.
We hebben een dochter van 3 jaar.
We zijn nu één jaar bezig voor een 2e wonder. En hopen dat dit wonder snel mag geschieden....hihi
We wonen in een dorpje in Noord-Holland.

Groeten van Miena.

Hoi

Ik ben sharine ben 29 jaar oud, getrouwd en heb 2 kinderen een jongen en een meisje en ben bezig voor de derde.
O ja en ik kom uit Overrijsel

Groetjes   Sharine

Hallo ik ben Ponoka (Nickname!) 27 jaar oud, geboren  Groninger  maar woon alweer 3 jaar  in Canada. Ben getrouwd en zijn bezig voor ons eerste kindje, en ga vandaag door naar ronde nummer 5! Dus geen paashaas kado voor ons deze ronde!

Groetjes Ponoka  

Hoi

Ik ben sietske, 25 jaar en kom uit drenthe. Trotse moeder van een dochter en in ronde 2. Verder werk ik nog 2,5 dag op kantoor en heb ik nog een heleboel hobby's, vooral sporten.

groetjes sietske

hoi meiden,
ik ben mirella 26jaar woon in brabant,3eronde 1e kindje,ruim 6en een half jaar samen en wonen nu bijna 2en een half jaar samen.
groetjes mirella

Terug
Bovenaan