Zullen we weer eens een rondje doen? Waar komen jullie vandaan?

Hallo allemaal,

Ik ben Mylène (37) en al 3,5 jaar samen met mijn vriend, nu vanaf oktober bezig voor ons eerste kindje. Naar alle waarschijnlijkheid afgelpen ronde een hele vroege miskraam gehad. Woon in Noord-Holland, werk in de kinderopvang en maak realistische babypoppen van klei.

Nu ga ik voor mijn ultieme voorbeeldpop: ons eigen kindje!!

Succes iedereen,
Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

hoi hoi ik zal ook wel ff laten weten,

ben suzette , woon in maassluis( rotterdam) en we zijn voor ons eerste kindje bezig, ben gestopt half november dus nog niet zolang bezig, mijn laaste cyclus was 42 dagen , ik zit nu op 45 dagen en nog geen rd.

ben afgelopen zaterdag ( 7 april) 24 geworden, lekker jong ma ja me vriend wordt 29 dus ja niet dat we daarom kinderen willen ,

ik werk bij de lidl in hoek van holland als medewerkerkster,

we zijn nog nie getrouwd.

greetz suzette

nou ik dan ook maar heh..

ik ben 30 jaar, ben 15 jaar samen met mijn man, waarvan 3 jaar getrouwd.
ik woon in zuid holland(rijswijk)
ben sinds september 2006 bezig voor ons 1e kindje.
liefs irem

Ik doe ook weer een rondje voorstellen mee:

Ben Marieke, en wordt volgende week 24. Ik kom uit de provincie Zeeland, en woon daar ook samen met mijn vriend. Wij zitten nu in de 4e ronde van ons eerste frummeltje!

hey meiden..

ik ben kimberley,ben 21 jaar,woon samen met mijn vriend,hij is 28 jaar.en we zijn 5 jaar bij elkaar..dit is pas de eerste ronde voor een 1e wondertje..
ik ben trouwens kapster en kom uit omgeving dordrecht..

liefs kimberley..

Hallo!
mijn (nick)naam is Sjnoebelke, 27 jaar  en kom uit noord Limburg.
Wij zijn bezig met ronde twee voor ons eerste kindje.
Ben af en toe even afwezig van de site, omdat ik er anders voor mijn gevoel echt te veel mee bezig ben.
ik vind t wel super leuk (en geruststellend!)  om verhalen en vragen te lezen die precies overeen komen met mijn eigen situaties!
Groetjes!!

Hallo,

Ik ben Saskia 26 (volgende week 27) en bijna 3 jaar getrouwd wij hebben samen een zoon van ruim 2 jaar.
Wij zitten nu in de 13e ronde voor een 2e hummel en ben nu 4 dagen overtijd dus is wel heel erg spannend.
Wij wonen in hardenberg.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan