ZWAAR VERSLAAFD

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 17:12:15'));

hihi over dat met roken was ik ook bij dit komt ieder jaar bij alle groepen voor.. het probleem is gewoon denk ik dat iedereen aan elkaar moet wennen je hebt op een gegeven moment een groepje opgebouwt en dan word je samengevoegt met meerdere groepen.. waarvan er sommige dagelijks reageren , en sommige alleen dagelijks lezen maar niet altijd reageren...   denk ook dat dit soort discussies vaker  voorkomen maakt niet uit over wat.. heb niet gepraayt over mensen verwijderen alleen als je met bepaalde mensen intensief contact hebt en niks kunt hebben van een ander dat je dan beter zelf een forum kunt gaan maken.. nu weet ik niet of je dat zo over mij had bedoeld maar wou het toch nog even kwijt.. ik heb mn excuses meerdere malen aangeboden over dat ik met deze situatie zo fel reageer en dat dat met een reden is ! vind het sowiso ook knap dat martiene het alleen doet en dat ze er uit voor komt dat ze koopverslaafd is misschien ging ik daarom ook wel zo fel erop in omdat het gewoon een gevoelenskwestie is van dat zij het zelf ook niet normaal vond...

dus nogmaals sorry...

het probleem is inderdaad dat er wordt samengevoegd met andere groepen en  men al een "historie" in de groep van  de "eigen maand" hebt opgebouwd. Met die mensen heb je meer dingen gedeeld en die "kennen" je manier van doen en manier van praten op het forum en hoe je sommige dingen vaak bedoelt. Met een knipoog of superserieus...  Zoals bijvoorbeeld Martine's opmerking dat ze zichzelf nogal  ziekelijk vindt.
Als jij aangeeft dat je al een langere tijd op dit forum meedraait (waarmee je wilt zeggen dat je het klappen van de zweep kent) dan moet je ook weten dat mensen die hier op het forum zitten vaak ook op andere forums te vinden zijn, afhankelijk van hun interesses. Dan is het niet aardig om  negatief te doen over de reacties  van mensen die iemand iets beter kennen omdat ze op hyves, msn, of een ander forum contact met elkaar hebben en dus een beter inzicht in de persoonlijke situatie hebben van de persoon/personen in kwestie.

Het kan dan als nogal storend ervaren worden als iemand die jou niet kent (lees: niet persoonlijk en ook niet van t forum) een behoorlijk ongezouten mening neerpent, die  door de aangesprokene als  nogal kwetsend ervaren kan worden. En dat heeft niets te maken met of iemand alleen leest,  vaak of minder vaak reageert en of die reacties lang of kort zijn. Dat gaat er gewoon om dat je je aangevallen voelt door iemand die denkt jou even te kunnen zeggen hoe je je leven moet leiden. Mag het alsjeblieft in helpende tipgevende vorm in plaats van belerend met het vingertje te wijzen?

Dat jijzelf dan  na  je felle reactie  je excuses aanbiedt, is aardig, maar dan is het kwaad al geschied en krijg je reactie op reactie en voor je het weet is er een vette ruzie op het forum waar we allemaal niets mee opschieten en niet om gevraagd hebben.

Ik ben het met je eens dat je op een forum vrij moet zijn om je mening te geven, maar dat je "iets moet kunnen hebben van een ander" geldt natuurlijk voor iedereen hier, dus zowel voor jou Mirandatje als voor alle andere mensen hier, inclusief mezelf. En vrij zijn om een mening te geven  neemt nog steeds niet weg dat we het allemaal een stuk leuker kunnen hebben hier als we respect voor elkaar tonen en elkaar proberen te helpen en elkaar niet in de haren te vliegen om niks of gaan lopen bekvechten en muggenziften.

Ik begrijp dat je jouw reactie hier neergezet hebt om aan te geven dat  men in het algemeen  heel voorzichtig moet  omgaan met geldzaken en dat een koopverslaving niet niks is en er zeker wat aan gedaan moet worden als iemand dat heeft omdat er grote gevolgen aan kunnen zitten. Daar zijn we nu allemaal van doordrongen en naar mijn bescheiden mening kunnen we dit geharrewar nu wel afsluiten en het over andere dingen hebben op de andere topics, waarbij de stevige discussies en moeilijker onderwerpen niet worden geschuwd. ;o)

Dus wat mij betreft: Ik ga niet meer op deze discussie reageren, het is voor mij afgesloten. Over en uit!

MVG
Esther

voor   mij is het ook afegsloten hoor heb mn zegje gedaan en voor sommigen misschien niet op de juiste manier... maar daar ga ik het niet meer over hebben nu...
1 ding weet ik wel door deze discussie ben ik wel weer vaker op het forum te vinden haha

xx

haha dat is zo maar doe dat liever niet op deze manier haha.. moet zeggen dat op dat roken discissie na en geloof mij die komt bijna bij ieder forum en iedere maand voor haha dat t nooit zo fel is maar goe dno hard feelings hahaha

Terug
Bovenaan