Hahahahahahah sorry hoor... maar dit is gewoon te gek voor woorden. Deze discussies zijn toch om dood moe van te worden. Heel eerlijk gezecht vind ik het gewoon zielig voor degenen die hele verhalen typen om toch hun zin te krijgen, terwijl dit toch niet gaat lukkken, Martine... ik heb bewondering voor hou je het doet allemaal... en vind het hartstikke leuk dat je me had toegevoegd op hyves!!!!!!!!!!! Gezellig hoor die krabbeltjes, en ja onze zoons SEM zijn heerlijke mannetjes toch. En dat je zo verslaafd bent aan kopen van kleertjes, ik ken het. Wat misschien nog een tip is, kijk is bij de Zeeman of Wibra, daar kost het niets, en hebben ze super leuk spul. En inderdaad, laat eerst je pinpas thuis liggen, of bedenk bij jezelf of je het echt wel leuk genoeg vind om te kopen.
Wat dat betreft zijn grote mensen zo als wij, echt net kleine kinderen. Moet je nou toch is nalezen hoe we over elkaar zitten te kletsen! Eigenlijk moet je je er gewoon voor schamen. Ik kon er nog wel om lachen, maar werd er ook wel heel moe van hoor!!!!!!!
Nou Martien.. tot krabbels maar weer...
p.s. Wat is Sem toch een prachtige naam he!!!!!!!!!!!!!!!