ZWAAR VERSLAAFD

oeps zie nu pas dat ie er 8 keer staat sorry! haha dat is dan weer teveel xeren om mijn goede bedoeling duidelijk te maken

x

Hahahahahahah sorry hoor... maar dit is gewoon te gek voor woorden. Deze discussies zijn toch om dood moe van te worden. Heel eerlijk gezecht vind ik het gewoon zielig voor degenen die hele verhalen typen om toch hun zin te krijgen, terwijl dit toch niet gaat lukkken, Martine... ik heb bewondering voor hou je het doet allemaal... en vind het hartstikke leuk dat je me had toegevoegd op hyves!!!!!!!!!!! Gezellig hoor die krabbeltjes, en ja onze zoons SEM zijn heerlijke mannetjes toch. En dat je zo verslaafd bent aan kopen van kleertjes, ik ken het. Wat misschien nog een tip is, kijk is bij de Zeeman of Wibra, daar kost het niets, en hebben ze super leuk spul. En inderdaad, laat eerst je pinpas thuis liggen, of bedenk bij jezelf of je het echt wel leuk genoeg vind om te kopen.

Wat dat betreft zijn grote mensen zo als wij, echt net kleine kinderen. Moet je  nou toch  is nalezen hoe we over elkaar zitten te kletsen! Eigenlijk moet je je er gewoon voor schamen. Ik kon er nog wel om lachen, maar werd er ook wel heel moe van hoor!!!!!!!

Nou Martien.. tot krabbels maar weer...

p.s. Wat is Sem toch een prachtige naam he!!!!!!!!!!!!!!!

uhhhhhhhm sorry voor de spelfoutjes, volgensmij heb ik zo nu en dan last van die ziekte dat je letters komma's en punten vergeet... tja kan dr ook nix aan doen, komt bij de slimste mensen voor hihihi......

prima dat je of jullie opkomen voor iemand die jullie persoonlijk kennen of wat meer contact mee hebben via hyves of wat dan ook maar beetje kinderachtig om dat op zon manier duidelijk te maken.. op een forum help je elkaar.. respecteer je elkaar om je mening wat voor mening dan ook... als iemand iets opent kan je verwachten dat er ook reacties komen waar je het niet mee eens bent kan je daar niet tegen moet je niet op een forum gaan zitten....  nou mijn mening over die koopverslaving weten jullie intussen maar als jullie alleen maar leuke reacties willen of mensen die jullie allemaal begrijpen en ja en amen overal op zeggen zit je denk ik verkeerd op een forum ... ik heb mn exuses al aangeboden en een uitleg gegeven waarom ik zo reageerd.. maar dan hoef ik niet te verwachten dat iemand anders nog even lekker een steek na gaat geven omdat die diegene persoonlijker kent dan ik.... dat getuigt een beetje van kinderachtig gedrag maar dat is mijn mening die ik hier mag geven want daar is een forum voor!

Ppfffffffffff.....jammer dat deze topic niet gewist kan worden want het houdt niet op hé

ERG JAMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, maar ik wil toch nog ff reageren. Er wordt beweerd dat de dec.mama's
alleen leuke reactie's plaatsen. En Martine steunen en aanmoedigen.
Sorry, maar dat is niet helemaal waar! Als je ff terug leest zie je dat Martine
al een aantal tips heeft gekregen. Nog voordat Mirandatje reageerde. Er wordt
misschien wat minder zakelijk gereageerd door ons. Maar voor de rest zijn
we wel altijd eerlijk naar elkaar toe. Het wordt wel netjes gehouden. En om
te dreigen met het verwijderen van het forum vind ik persoonlijk wel een beetje
zielig. Zo erg als op het zwanger zijn forum is het niet. Daar gingen ze toch
tekeer op het topic "is roken echt zo slecht". Daar is ook iemand verwijderd,
ook haar reactie's zijn verwijderd. Dat was echt te erg voor worden, en dat zie
ik hier niet gebeuren. Dus ga daar aub niet mee dreigen. Dat slaat echt nergens
op.

Als laatste wil ik ff zeggen. Het bekennen van een verslaving is altijd de 1e
stap. Als je een verslaving ontkent dan kun je niet geholpen worden.
Maar het bekennen daarvan is altijd een goede stap in de richting.
Het is dus erg dapper van Martine dat ze dat toegeeft.

Succes meid en ik hoop dat het snel (financieel) beter gaat!
Liefs Cindy

DAg allemaal,

Ik heb de discussie niet helemaal gelezen maar ik wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken. Ik ben van het zomer2006 forum en loop dus al anderhalf jaar mee op het forum.

In het begin hebben wij dit soort discussies ook gehad. De hormonen gieren nog door je lichaam, iedereern leert elkaar nog kennen, en dingen neerschrijven komt vaak harder over dan bedoelt.

Ondertussen hebben wij een hele echte club met moeders die het goed met elkaar kunnen vinden en nieuwe moeders zijn altijd welkom om mee te praten.

We weten wat we aan elkaar hebben en gelukkig komen dit soort discussies niet meer voor.

Ik hoop voor jullie dat dit hier ook zo gaat want het forum kan echt leuk zijn. Maar op alle ander forums (najaar2006, voorjaar2007, etc). Hebben dit soort discussies in het begin ook plaatsgevonden en nu niet meer.

Oke, genoeg betweterig gedrag! Maak er met zijn alle wat moois van en excuses voor het inbreken.

Annemieke

hihi over dat met roken was ik ook bij dit komt ieder jaar bij alle groepen voor.. het probleem is gewoon denk ik dat iedereen aan elkaar moet wennen je hebt op een gegeven moment een groepje opgebouwt en dan word je samengevoegt met meerdere groepen.. waarvan er sommige dagelijks reageren , en sommige alleen dagelijks lezen maar niet altijd reageren...   denk ook dat dit soort discussies vaker  voorkomen maakt niet uit over wat.. heb niet gepraayt over mensen verwijderen alleen als je met bepaalde mensen intensief contact hebt en niks kunt hebben van een ander dat je dan beter zelf een forum kunt gaan maken.. nu weet ik niet of je dat zo over mij had bedoeld maar wou het toch nog even kwijt.. ik heb mn excuses meerdere malen aangeboden over dat ik met deze situatie zo fel reageer en dat dat met een reden is ! vind het sowiso ook knap dat martiene het alleen doet en dat ze er uit voor komt dat ze koopverslaafd is misschien ging ik daarom ook wel zo fel erop in omdat het gewoon een gevoelenskwestie is van dat zij het zelf ook niet normaal vond...

dus nogmaals sorry...

Terug
Bovenaan