Zwanger (9 weken) en eerder door rij Schiphol?

Hoi hoi,

Ik heb een vraag. Over 2,5 week vliegen wij naar Aruba vanaf ja…. Schiphol. Ik ben dan bijna 9 weken zwanger.

Iemand ervaring met eerder de rijen door vanwege zwangerschap? Ik heb dan een zwangerschapskaart van m’n VLK hoorde dat je die kunt laten zien.
Ook al heb ik dan natuurlijk nog geen dikke buik.. uren lang staan wordt hem niet want dan word ik naar.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoor het graag☺️
 
Mee eens met het eerste reactie. Als je zwanger bent ben je niet ziek. Je bent ook maar net zwanger waarschijnlijk ben je nog wel mobiel.
 
Beetje jammer van bovenstaande reacties want jullie hebben geen flauw idee hoe ik mij namelijk voel, hondsberoerd en elke dag medicatie?  
Jammer dat er overal van die zure reacties worden geplaatst! Ik ga hier verder niet meer op in. 
 
Niet de reactie waar je op hoopt? Al ben je echt zo beroerd (net zoals ik destijds was) dan zou het niet eens in je opkomen om op vliegvakantie te gaan. Veel succes met je zwangerschap en veel plezier in de lange rij.
 
1. Deze vakantie is meer dan 9 maand geleden al geboekt.
2. Volgens mij heb je 0 invloed op wanneer je zwanger wordt dus dan kan je nooit meer op vakantie?  
3. Ik vroeg naar ervaringen en niet een hele rits aan zure meningen! 
 
Dank je wel hè meid! Jij veel succes verder met het geven van je zure reacties!  Groetjes??‍♀️
 
[quote quote=10569909]Beetje jammer van bovenstaande reacties want jullie hebben geen flauw idee hoe ik mij namelijk voel, hondsberoerd en elke dag medicatie?  
Jammer dat er overal van die zure reacties worden geplaatst! Ik ga hier verder niet meer op in. [/quote]Als je geen meningen wilt horen moet je vooral niet op een forum een vraag als dergelijke plaatsen. Dan weet je dat je hier geen ervaringen van hoort, want echt niemand zou dit in zijn hoofd halen. Als je te ziek bent om te reizen moet je je annuleringsverzekering aanspreken en je reis annuleren of het accepteren dat je moet wachten. De grond kun je prima op zitten als je 9 weken zwanger bent.
Succes met wachten en een fijne vakantie.

 
Terug
Bovenaan