Zwanger (9 weken) en eerder door rij Schiphol?

Er zijn op dit moment zoveel mensen die de wachtrijen willen omzeilen met een al dan niet gefakete medische noodzaak, dat ze de verzoeken bijna niet meer kunnen inwilligen en daardoor krijgen mensen die het écht nodig hebben, ook al niet meer. Je kunt je door de zwangerschap heel ellendig voelen, maar met 9 weken is ellendig voelen gewoon shit en niet veel meer dan dat, hoe naar ook. Sterkte!
 
[quote quote=10569949]Er zijn op dit moment zoveel mensen die de wachtrijen willen omzeilen met een al dan niet gefakete medische noodzaak, dat ze de verzoeken bijna niet meer kunnen inwilligen en daardoor krijgen mensen die het écht nodig hebben, ook al niet meer. Je kunt je door de zwangerschap heel ellendig voelen, maar met 9 weken is ellendig voelen gewoon shit en niet veel meer dan dat, hoe naar ook. Sterkte![/quote]
Goed gezegd inderdaad
 
Wij zijn op vakantie geweest toen ik 20 weken zwanger was en op de heen en terugweg dik 1,5-2 uur in de rij gestaan en we kregen ook geen voorrang. Hadden maar priority moeten boeken werd er gezegd… en ik moest maar in de rij op de grond gaan zitten.

Misschien kan je als het heel druk is een rolstoel vragen zodat je in ieder geval kan zitten en misschien kan je nog priority bijboeken?
 
Ik kreeg met 27 weken zwangerschap geen voorrang. Wel een jaar later met een baby. Maar dat was niet op Schiphol en zullen ze met deze druktes ook niet meer doen denk ik..
 
Vorig jaar kregen wij in turkije vliegveld voorrang maar ik was niet zwanger had 2 babies bij me. Wij stonden eerst netjes aan de rij maar een personeel zij dat wij verder mochten lopen waarschijnlijk hadden ze in turkije ook voorrang gegeven aan een hoogzwangere vrouw.
 
Terug
Bovenaan