<p>Ik vind het erg moeilijk, maar ik heb toch maar besloten om hier om advies/hulp te vragen.</p><p>Ik ben ongepland zwanger geraakt en de verwekker van het kindje wil het niet. Ik twijfel nu al 2 weken wat ik moet doen. Ik ben 31 en denk: ik kan het wel alleen, ik wil dit. De twijfel wordt steeds minder en eigenlijk wil ik er voor gaan.</p><p>Een van de redenen waarom ik heel erg twijfelde is mijn werk. Ik ben vrachtwagenchauffeur en werk erg onregelmatig. Ik weet pas 's avonds laat hoe laat ik de volgende dag moet beginnen, en dit varieerd van 5.00u tot 8.00. Ik weet nooit hoe laat ik klaar ben met werk, maar vaak tussen 19.00 en 21.00. Opvang regelen lijkt mij dus onmogelijk.</p><p>Nou dacht ik voor ik mijn besluit maak wil ik weten wat er op mijn werk mogelijk is qua aangepaste werktijden. Misschien erg vroeg maar omdat ik zo aan het twijfelen ben/was, heb ik gisteren een gesprek gehad met mijn leidinggevende. </p><p>Ik ben er helemaal kapot van! Ik heb hem mijn twijfel verteld en hij stuurde het hele gesprek aan op abortus. Hij zei dat mijn vaste contract voor januari al klaar ligt maar dat hij nu begint te twijfelen daaraan. Qua werk is er voor mij niks mogelijk, en waarom doe ik het een kind aan zonder vader op te groeien, was zijn reactie. Het hele gesprek was vreselijk! Hij verwacht dat ik over ongeveer 2 weken mijn beslissing aan hem vertel. </p><p>Ik denk dat wanneer ik ervoor ga, ik mijn werk kwijt raak. En hoe moet het dan? In mijn eentje met een kindje en geen werk? Solliciteren in de zwangerschap? Ik word waarschijnlijk nergens aan genomen. </p><p>Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben er kapot van. Iemand advies? </p>