Bedankt allemaal voor de fijne reacties, doet me goed!
Ik heb besloten dat ik hoe dan ook niet meer voor zo'n baas wil werken. Ik heb zoals Spatel zei mijn cv op werk.nl gezet en gisteren op 2 vavatures gesolliciteerd. Ik heb nog andere diploma's waarmee ik hoop aan de slag te kunnen gaan. Werken als chauffeur en alleen een kind opvoeden is bijna niet te doen met het regelen van opvang. Ik heb gezocht naar mijn rechten en heb gelezen dat als je zwanger bent, je baas je niet kan verplichten tot overwerk en je max. 10uur per dag mag werken. Tot 6 maanden na de bevalling.
Mijn contract loopt in januari af en eigenlijk hoop ik nu dat het niet verlengd wordt, dan heb ik recht op een ww uitkering en kan ik na de bevalling opzoek naar ander werk. Als het wel verlengd wordt, zal ik na mijn verlof toch weer aan het werk moeten en opvang moeten regelen voor onmogelijke tijden, wat lastig wordt. Bij mij in de regio is helaas geen 24uurs opvang, hier had ik al naar gezocht. Wel zijn er gastouders die flexibele tijden aanbieden, misschien is hier wel wat mogelijk.
De verwekker van het kindje heeft me gisteren gezegt dat hij me financieel zal helpen en me niet alles alleen laat doen, hopelijk blijft hij hierbij, dat stelt me al iets gerust.
Het idee om abortus te laten doen zit nog steeds een beetje in mijn hoofd, maar ik weet dat ik het niet aan kan en er vreselijk spijt van zal hebben. Toch lijkt het soms de makkelijkste weg.