Zwanger :D

Hallo allemaal!

Na een weekje tobben met testen kom ik vandaag toch echt de mamaclub van juni 2014 openen! Echt en dikke vette plus vanochtend!

Ik was zelf ook actief bij de maart 2012 moeders en hopelijk is het hier net zo gezellig. Onze kleine is ondertussen al 1,5. Nu dus een 2e onderweg.

Vorige maand helaas een mk gehad. Was een vroege mk, dat scheelt wel iets. En nu meteen weer raak. Weet dus niet helemaal zeker wanneer mijn ovulatie was, maar ik denk zelf dat ik begin juni uitgerekend ben.

16 oktober de eerste echo, dan wat meer zekerheid.

Ben benieuwd wie er volgt....

Liefs,
Suisje

Hallo Suisje!

Ik meld mij aan bij je mamaclub van juni! Zelf weet ik nu ook ongeveer een week dat ik in verwachting ben. Het wordt ons 1e kindje, ontzettend spannend!

16 oktober heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Spannende dag voor ons beide!
Voor mij voelt het allemaal nog zo onwerkelijk!

Hoe voel jij je?

Liefs

Gefeliciteerd Anne-baba en leuk dat je mee komt praten!

This ook heel onwerkelijk, zeker bij de eerste. Er gebeurd al zoveel daarbinnen, maar je merkt er nog zo weinig van.

We zitten dicht bij elkaar dan, wel fijn dat we zo snel al een eerste check hebben hè. Gisteren dacht ik nog wat snel en nu denk ik alweer, pfff nog 2 weken... :)

Ik voel me nog goed. Beetje kraampjes in mijn onderbuik en mijn borsten voel ik wat. Verder nog nergens last van. Jij?

Liefs, suisje

Hoi hoi

eindelijk keek vorige keer al paar keer maar niks hier nu eindelijk wel.
ook ik ben in juni uitgeteld van ons derde kindje.
heb wel later dan jullie de echo de 28 pas.

liefsssss... .

Ja, dat duurde lang he! :)

Gefeliciteerd! Leuk nog een derde erbij. Hoe oud zijn je andere kids?

Ik vond de 16e ook wel vroeg in eerste instantie, maar goed, erg vond ik het ook weer niet. 28e komt ook vanzelf.

Liefs,
Suisje

Gefeliciteerd dames! Ik hoop dat ik me ook aan mag sluiten bij jullie maar dat weet ik dit weekend pas.. Denk zelf dat ik weer zwanger ben maar kan pas het weekend testen. Als het zo is ben ik 15 juni uitgerekend. We zullen zien..

Terug
Bovenaan