Zwanger :D

Hallo meiden!

Wij hebben vandaag ook positief getest!! Ben zo blij!! We krijgen een tweede kindje!
Onze eerste zoon is van december 2011.

Morgen ga ik het Zh bellen moesten namelijk bij zes weken al langs komen. Vorige zwangerschap eindigde met pre eclampsie en zwangerschapssuiker.. Nu direct onder controle.. Hopelijk mogen we er flink van genieten en kan ik al het medische gebeuren op de achtergrond aanwezig laten zijn..

Volgens de berekening zijn we 13/6 uitgerekend..

Jullie ook allemaal gefeliciteerd..

Liefs x

Gefeliciteerd Laurie!

Voor ons is het ook de tweede. Net zo leuk en spannend.

Hopen dat het bij af en toe een controle blijft. Ben je toen ook eerder bevallen?

Groetjes,
Suisje

Hallo meiden!

Wij hebben ook een positieve test in huis! Mega blij, wel een beetje overdonderd dat het zo snel ging.

Wij hebben een zoon van december 2011. En dit wordt ons tweede kindje. En als onze berekening klopt zijn we op 9 juni uitgeteld!

Hoe voelen jullie zich? Al last van kwaaltjes?

Liefs Mamil

Hoi hoi,
Had al eerder een berichtje gezet maar daar was mijn naam te zien...willen het nog even geheim houden! Maar ook wij zijn weer zwanger, ons 2e kindje! Ons eerste kindje is van sept 2012. Zoals het er nu naar uitziet zijn we 4 juni uitgerekend. Pas eind oktober naar de verloskundige en daarna pas echo afspraak maken...wachten, wachten....

Groetjes

Het is zeker net zo spannend als met onze eerste zwangerschap...

14/10 mogen we al bij de gyn langs komen .. Lekker snel.. Ook wel fijn.. 16/10 naar de internist... We gaan het medische gebeuren al gelijk in..
Bij onze zoon ben ik met 35 weken opgenomen en bij 36 weken ingeleid. Al met al twee weken in het Zh verbleven... Zoontje op de kinderafdeling...s
Hopelijk hoeven we dat nu niet mee te maken..

Saxo, ja dan is het handiger om even een andere naam aan te nemen :D

Laurie, wat een verhaal. Gelukkig is het goed afgelopen. Hopen dat je dat dit keer niet meemaakt!

Mamil, gefeliciteerd en welkom!
In heb nog niet heel veel klachten, beetje mijn borsten, beetje bandenpijn. Maar ik heb mijn 9 maanden boek erbij gepakt en de rest kwam toen toch wat later...we gaan het zien!

Hej Dames, Nee het is niet de eerste ik heb een zoontje van 1.Van het weekend getest maar helaas niks tezien. Ondertussen al wel een aantal dagen overtijd. Bij mijn zoontje was ook niet veel tezien dus ik moet nog steeds afwachten haha.. wel spannend hoor!

Terug
Bovenaan