Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik mag 28 oktober voor de eerste echo!
Ik vind het spannend hoor...
een zus en schoonzus hebben dit jaar een miskraam gehad,
en je hoort en leest t zo vaak...
Maarja tot nu toe gaat het prima en voel ik me goed!
Juist ook omdat ik behalve pijnlijke borsten verder geen klachten heb, voelt het zo onwerkelijk dat ik dan toch zwanger ben. Dus ben blij als het 28 oktober is .
En ben steeds aan het kijken naar plaatjes op internet hoe het kleine wormpje er uitziet in mijn buik.
Doen jullie dat ook?!
Haay meiden, mag ik mee komen kletsen? Ik heb 9 oktober positief getest en ben rond 16 juni uitgerekend.
30 oktober echo en intake.
Heb een dochter van 20 maanden. (Februari 2012)
Ik ben 23 jaar 9jaar verkering waarvan 2,5 jaa getrouwd.
Dan meld ik me ook maar voorzichtig. Ik heb op 13 oktober positief getest en ben rond 20 juni uitgerekend. Hiervoor heb ik twee keer een miskraam gehad een missed abortion en een hele vroege miskraam. We hopen dat het deze keer echt raak mag zijn. Op 30 oktober ga ik naar de gynaecoloog en onze eerste afspraak bij de vk hebben we op 7 november. We hebben al een dochtertje; zij is gisteren twee jaar geworden
Ja dat viel mij ook op! Leuk hoor. Als ik van sommige hoor dat ze 1,5 jaar tussen 2 kids hebben dan denk ik pffffff petje af! Lijkt mij erg pittig zo kort ertussen. Mijn dochter is ruim 2 als uk 2 zich aandient!
Morgen komt Mvm hier.. Ben benieuwd, krijg ik weer een test. Mijn laatste test was 1,5 week geleden!
Jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hopen dat het bij iedereen allemaal goed gaat!
Handig he Nog even een extra test door mvm. Ik had zelf 3 testen gedaan. De streepjes waren nml beetje vaag. Maar bij mvm was het een hele dikke duidelijke hcg hormoonstreep