Zwanger door stommiteit

Hai allen,

Ik ben zwanger en weet niet wie de vader kan zijn. Ik ben jarenlang samen met mijn vriend maar ben 1 keer vreemd gegaan.

Ik heb op 20 maart in de avond seks gehad met, laat ik hem persoon 1 noemen.
Vervolgens op vrijdag 24 maart in de avond seks gehad met mijn vriend. Ik had een positieve ovulatietest op vrijdag 24 maart en op zaterdag 25 maart. In de avond op zaterdag 25 maart had ik menstruatie achtig klachten wat de hele avond bleef. Weet niet of dit mijn eisprong geweest is of dat mijn eisprong op de zondag 26 maart was.

Ik ben zo angstig en confused. Jk weet niet in hoeverre ik zwanger kan zijn van persoon 1. Hoe groot is deze kans?

Ik moet erbij zeggen dat persoon 1 in november een vasectomie (sterilisatie) heeft ondergaan. Dus 4 maanden eerder. Hij gaf aan dat hij nog niet zaadvrij was.

Alsjeblieft kunnen jullie meedenken zonder te veroordelen. Ik voel mij al ontzettend schuldig, kan mijzelf voor de kop slaan
 
Tja wij kunnen denk ik niet echt mee denken.  Want het zou van allebei kunnen zijn 
 Wij kunnen natuurlijk ook  niet weten van wie het is.
Mij lijkt het het slimste als het kindje gewenst is om open en eerlijk tegen je partner te zijn, ipv dit verborgen te houden en dat het na de geboorte pas gezegd word.
Sterkte 
 
[quote quote=10616261]Tja wij kunnen denk ik niet echt mee denken. Want het zou van allebei kunnen zijn Wij kunnen natuurlijk ook niet weten van wie het is. Mij lijkt het het slimste als het kindje gewenst is om open en eerlijk tegen je partner te zijn, ipv dit verborgen te houden en dat het na de geboorte pas gezegd word. Sterkte[/quote]
Nu weifel zaaien en dan 9 maanden wachten op een dna test, lijkt me behoorlijk slecht voor de relatie.
Maar goed, vreemd gaan zonder voorbehoedsmiddelen (anders zou je niet denken dat het van die ander kan zijn) is misschien al een teken dat de relatie niet best is?
 
 
[quote quote=10616264] Nu weifel zaaien en dan 9 maanden wachten op een dna test, lijkt me behoorlijk slecht voor de relatie. Maar goed, vreemd gaan zonder voorbehoedsmiddelen (anders zou je niet denken dat het van die ander kan zijn) is misschien al een teken dat de relatie niet best is?[/quote]
 
Tja vreemdgaan is zowiezo slecht voor een relatie toch? Dan kun je er beter maar gelijk open en eerlijk over zijn?
Of 9 maanden lang wachten en uiteindelijk niks zeggen ?
 
Ik zou persoonlijk er gelijk eerlijk over zijn. Dan valt er misschien meer te redden dan het verborgen te houden
 
bedankt voor je reactie en het meedenken.     Mijn eisprong was zeker de 25ste of 26ste. Ik denk 26stw vroeg in de ochtend.  Hij is gesteriliseerd 4 maanden geleden maar gaf aan nog zaadcellen te hebben. Zal wel niet zoveel meer zijn
 
bedankt voor je reactie en het meedenken.  
 
Mijn eisprong was zeker de 25ste of 26ste. Ik denk 26stw vroeg in de ochtend. 
Hij is gesteriliseerd 4 maanden geleden maar gaf aan nog zaadcellen te hebben. Zal wel niet zoveel meer zijn
 
Terug
Bovenaan