Zwanger door stommiteit

[quote quote=10616326]Als jouw eisprong echt de 25/26ste was is de kans dat je zwanger bent van je eigen vriend groter. Vooral omdat dat de andere man gesteriliseerd is.[/quote]
 
bedankt voor je reactie en het meedenken.     
Mijn eisprong was zeker de 25ste of 26ste. Ik denk 26stw vroeg in de ochtend. 
 Hij is gesteriliseerd 4 maanden geleden maar gaf aan nog zaadcellen te hebben. Zal wel niet zoveel meer zijn
 
 
En hoe weet hij dat hij nog levend zaad heeft ? 
Mijn man is ook gesteriliseerd maar met 3 maanden was hij niet meer vruchtbaar.
Daarom moest hij met 3 maanden zijn sperma laten controleren.
 
 
[quote quote=10616350]
En hoe weet hij dat hij nog levend zaad heeft ?
Mijn man is ook gesteriliseerd maar met 3 maanden was hij niet meer vruchtbaar.
Daarom moest hij met 3 maanden zijn sperma laten controleren
[/quote]
hey,
Bedankt voor je reactie. Hij zegt dat er nog zaadcellen zijn. Dat hij zijn sperma toen heeft laten controleren met 3 maanden. Ik denk als hij nog zaadcellen heeft dan waren het er weinig. 
 
 
[quote quote=10616350]
En hoe weet hij dat hij nog levend zaad heeft ?
Mijn man is ook gesteriliseerd maar met 3 maanden was hij niet meer vruchtbaar.
Daarom moest hij met 3 maanden zijn sperma laten controleren.
 
[/quote]
hey,
Bedankt voor je reactie. Hij zegt dat er nog zaadcellen zijn. Dat hij zijn sperma toen heeft laten controleren met 3 maanden. Ik denk als hij nog zaadcellen heeft dan waren het er weinig. Weet niet of het allemaal kan en klopt.
 
Maar jij zegt dat hij in november gesteriliseerd is dus dat is al een half jaar geleden lijkt mij sterk dat hij dan nu levend zaad heeft.
Na 3 maanden kan er idd nog wat in zitten zei de arts maar met 6 maanden lijkt mij sterk.
 
 
[quote quote=10616445]Maar jij zegt dat hij in november gesteriliseerd is dus dat is al een half jaar geleden lijkt mij sterk dat hij dan nu levend zaad heeft. Na 3 maanden kan er idd nog wat in zitten zei de arts maar met 6 maanden lijkt mij sterk.[/quote]
Ja maar heb in maart seks gehad. Dus dat is 4 maanden na de sterilisatie 
 
[quote quote=10616486]Oh oké lastig zeg snap dat je je rot voelt en niet goed weet wat je moet doen.[/quote]
Dank je voor je berichtje.
Is een persoonlijke vraag waar je niet op hoeft te antwoorden. Maar in die 3 maanden na de sterilisatie van je man waren er veel zaadlozingen? 
 
Terug
Bovenaan