Zwanger door stommiteit

Ik weet niet wat die man te horen heeft gekregen bij 'niet zaadvrij' maar bij een zaadlozing met minder dan een miljoen zaadcellen is de kans op een zwangerschap al klein. En dan 6 dagen voor je eisprong lijkt het mij bij elkaar opgeteld onwaarschijnlijk. Maar uiteindelijk is de kans niet nul en kan alleen een dna test uitsluitsel geven. Wellicht kun je je door laten verwijzen naar een arts om informatie in te winnen? Je moet denk ik voor jezelf uitzoeken of je hiermee gaat leven en het laat, of dat je het zeker wil weten, maar dan kun je het ook maar beter opbiechten denk ik.
 
[quote quote=10616494]Ik weet niet wat die man te horen heeft gekregen bij ‘niet zaadvrij’ maar bij een zaadlozing met minder dan een miljoen zaadcellen is de kans op een zwangerschap al klein. En dan 6 dagen voor je eisprong lijkt het mij bij elkaar opgeteld onwaarschijnlijk. Maar uiteindelijk is de kans niet nul en kan alleen een dna test uitsluitsel geven. Wellicht kun je je door laten verwijzen naar een arts om informatie in te winnen? Je moet denk ik voor jezelf uitzoeken of je hiermee gaat leven en het laat, of dat je het zeker wil weten, maar dan kun je het ook maar beter opbiechten denk ik.[/quote]
Die informatie heb ik niet. Enkel dat hij nog zaadcellen heeft. Ze kijken niet helemaal naar zaadvrij maar als hij onder een bepaalde percentage denk ik uitkomt.
Hoe weet je dat zo zeker over de zaadcellen en dat de kans dan op zwangerschap klein is? 
 
Dat weet ik omdat ik via ivf zwanger geworden ben dus dan vertellen ze wel eea over aantal en beweeglijkheid van de zaadcellen en kans op bevruchting (natuurlijk of via hulp dus)
Maar de kans is dus niet nul en zo te horen mis je ook wat informatie om het echt te kunnen beoordelen. Eindstand blijft dus dat het waarschijnlijk van je vriend is maar misschien niet. Sorry heel veel anders kunnen we er op het forum denk ik niet van maken maar ik wens je wel veel succes toe.
 
Ik reageren even hier ik kan niet op.jou bericht reageren maar jij vroeg of ik veel zaadlozingen waren erna bij mijn man
Ongeveer 2 keer per week.
Wij hebben het de eerste 3 maanden veilig gedaan toen na 3 maanden zaad ingeleverd en toen waren er geen levende zaadcellen meer te zien.
 
 
[quote quote=10616608]Ik reageren even hier ik kan niet op.jou bericht reageren maar jij vroeg of ik veel zaadlozingen waren erna bij mijn man Ongeveer 2 keer per week. Wij hebben het de eerste 3 maanden veilig gedaan toen na 3 maanden zaad ingeleverd en toen waren er geen levende zaadcellen meer te zien.[/quote]
Bedankt voor het reageren.
 
Terug
Bovenaan