Zwanger eerste kindje! alleen naar echo! help

<p>hallo mama’s ik heb volgende week de eerste echo ben zo gespannen hiervoor heb al een weekje ongeveer dat de klachten afnemen. hoop dat alles gewoon goed is. ben nu 9 weken. Wat zijn jullie ervaringen met symptomen en 9 weken zwanger? ik moet alleen naar de echo.. wat als het niet goed is? ben ik alleen.. tiurlijk mijn vriend kan meekijken op camera maar dat is toch anders.. hoe kijken jullie hier tegen aan?</p><p>grrrr ??</p>

Ik snap we dat je gespannen bent, je hebt ook weinig 'controle' of alles wel goed gaat. Dat de symptomen wat afnemen hoeft niets te betekenen, ik ben nu zwanger van de tweede en weet nog dat misselijkheid e.d. bij mijn eerste zwangerschap ook weleens afnamen en dan weer toenamen.
Wel heel vervelend dat je er alleen heen moet, ik ben nu zo'n 11 wkn en ook volgende week termijnecho enn moet ook alleen helaas..
Probeer er maar vanuit te gaan dat het wel goed is, de kans is in ieder geval het grootst ?

Dan ben je pas 10 weken ik dacht dat de eerste echo pas met 12 weken was? Het blijft spannend om alleen naar de eerste beelden van jullie kindje te moeten kijken zeker omdat het ook jullie eerste kindje is. 

Ja.. klopt ik zou dan rond de 10 weken moeten zijn ja..
bedankt voor jullie reactie! en gefeliciteerd natuurlijk.. hoe verloopt jouw zwangerschap?  ik was gister avond voor ik naar bed ging ineens heel misselijk of had een weeig gevoel..alsof ik honger had maar ook weer niet.. vandaag weer nergens last van, ja wat moe maar dat ben ik nu bijna elke dag?
groetjess!!

[quote quote=10308597]Ik dacht dat je eerste echo pas met 12 weken krijgt? Heb je verder nog ergens last van?[/quote]
Termijnecho is tussen de 10 en 12 weken. Ik kreeg hem met 10 weken. Dit was nog net voordat alle regels aangescherpt werden dus m'n man kon nog mee. Maar ga ervan uit dat ik alleen naar de 20 weken echo moet. 
Kwaaltjes kunnen idd afnemen en toenemen. Zegt helaas niks. Was bij m'n eerste zwangerschap hele dag misselijk de eerste 12 weken. Nu bij deze zwangerschap heb ik daar een stuk minder last van gehad. 
Hopelijk heb je een goede echo en kun je er daarna echt van gaan genieten. 

Jammer dat jullie alleen naar de echo moeten maar het is nu even niet anders en nog genoeg momentjes om samen van de kleine te genieten. Ik wens jullie alleen een hele fijne zwangerschap!

Ik had met 8 weken dat alle kwaaltjes ineens weg waren. Geen pijnlijke borsten meer, niet meer misselijk ochtends. En voelde me niet zwanger. Maar alles was goed . 
Had echo met 8 weken en met 12 weken en 16 weken hartje luisteren. Nu over 3 weken 20 weken echo. Waar ik ook alleen heen moet. Helaas. 

Terug
Bovenaan