Zwanger eerste kindje! alleen naar echo! help

[quote quote=10317572]De 8 weken echo gaat weer door maar moet je nog steeds alleen naar de echo?[/quote]
Ja Girafje, dat klopt. Hopelijk wordt dat de volgende versoepeling die ze mogen aankondigen. Voor nu is het voor alle mama's in de onzekere eerste weken natuurlijk al een prettige vooruitgang dat de vroege echo weer mag. 

Ik snap echt niet waarom je alleen op controle moet en naar de belangrijke echo's. Je ligt toch ook elke nacht met je man in 1 bed... vind de regel echt vreemd. 

Ik hoop dat ze snel versoepelen er in. Vind het niet zo erg om alleen naar de 9 weken echo te moeten al is dat ook spannend en de termijn oké ook alleen dan maar.
Alleen de 20 weken echo vind ik wel echt een dingetje om alleen naar toe te moeten. Ik hoop tegen die tijd dat mijn partner mee mag als hij geen klachten heeft. 

[quote quote=10317979]Ik snap echt niet waarom je alleen op controle moet en naar de belangrijke echo’s. Je ligt toch ook elke nacht met je man in 1 bed… vind de regel echt vreemd.[/quote]
Ja maar je ligt als het goed is niet met je verloskundige of gynaecoloog in bed... 

Ben zelf momenteel 8 weken zwanger 2 dagen terug ook mijn eerste echo geweest (niet bij eigen verloskundigen maar extern bedrijf), mijn man mocht ook niet mee.. tot onze teleurstelling niet zo’n aardige mevrouw die de echo maakte moest mijn telefoon uit zetten en mocht hem ook niet videobellen of iets.. was wel iets wat wij samen graag wilde delen bij ons eerste kindje.
Was zelf ook heel gespannen en onzeker, weinig symptomen maar gelukkig wel een kloppend hartje, over twee weken waarschijnlijk weer (10 weken). Hopelijk versoepelen vandaag toch de maatregelen en mogen we de komende tijd wel allemaal samen :) 

Terug
Bovenaan