Zwanger (eind juli 1ste kindje) uit Veenendaal, iemand uit de buurt?

A

Anoniem

Guest
Eindelijk na 5 jaar ben ik zwanger!! Via ICSI is het gelukt en eind juli ben ik uitgerekend.

Nou hebben de meeste vrienden nog geen kindjes of zijn in verwachting, dus lijkt het mij erg gezellig om nieuwe mensen te leren kennen die ook in verwachting zijn/ of een kindje(s) hebben.

Ik heb hier wel behoefte aan, om dezelfde interesses te hebben en gezamelijke dingen te ondernemen.

Ben zelf 27, getrouwd  en kom dus uit Veenendaal maar kom je uit de omgeving  of ergens  uit de buurt van Arnhem, Tiel, Zeist, Amersfoort, Apeldoorn enz is ook prima hoor!!

Mailen kan ook:       wasbeer@ilse.nl

Groeten, Esther

Hoi Esther
Ik kom ook uit Veenendaal, ik ben hier niet geboren en getogen maar in het Zuiden des lands. Toen ik 5 jaar geleden mijn vriend(nu man)ontmoette, ben ik al snel deze kant op gekomen. Nu woon ik hier alweer 4 jaar en ben aardig"ingeburgerd"hier.
Ik ben 26 jaar en ook zwanger van mijn eerste kind.Ik woon in het centrum en jij?
Ik hoop snel iets van je te horen!
goetjes joyce(meisje b op het forum)

O ja ik ben 21 juli uitgerekend
Dicht bij elkaar dus

Groetjes!!

Hee Joyce,

Wat leuk zo snel al een reactie te krijgen. Echt super iemand uit Veenendaal te treffen die ook nog ongeveer gelijk uitgerekend is als ik.

Ik kom zelf ook niet uit Veenendaal, we wonen hier nu 4 jaar. Hiervoor in Culemborg gewoond en daarvoor tot mijn 19de in Apeldoorn. Wij wonen nu in de wijk Petenbos.

Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?

Ik werk 4 dagen per week op een buitenschoolse opvang. Elke maandag ben ik lekker vrij. Hoe ik het straks ga doen als de kleine er is, weet ik nog niet precies.

Jij loopt ook bij de verloskundige praktijk aan de Eikenlaan? Ik heb maandag de 16de mijn 1ste afspraak. Het is niet mijn 1ste echo, want die heb ik met 7 weken en 5 dagen al in het ziekenhuis in Ede gehad. Jij hebt je 1ste echo al gehad of net niet?
Volgende week woensdag de 11 heb ik het laatste bezoek in Ede voor de 12 weken echo en dan ben ik als het goed is na al die jaren ziekenhuis vrij Yessssss haha

Nou, ik ben erg benieuwd naar jou verhaal!!

Groeten, Esther

Hoi Esther en Joyce
Ik kom redelijk uit de buurt. Beusichem. Ik heb in veenendaal op school gezeten.
Ik ben begin  augustus uitgerekend. heb dinsdag de eerste echo gehad. Heel spannend maar alles was goed. Het hartje klopte en het zag er goed uit.
groetjes sacha

Hoi Esther,
Wat leuk dat je zo snel reageert!!
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja ik loop ook bij de verloskundigenpraktijk op de Eikenlaan, ik zit in de oranje groep en jij?Ik ben 29 december al geweest voor de eerste afspraak en had toen ook diezelfde dag een echo. Dit was erg leuk, de baby zat er met alles erop en eraan en van de buitenkant zie je aan mij nog helemaal niks, wel aangekomen maar nog geen buikje, het is heel onwerkelijk dat in je buik toch al een klein wezentje zit met alles erop en eraan. Het hartje heb ik via de doptone gehoord, heel zachtjes maar de echo was het mooist. De baby draaide alle kanten op en de vk moest harder met het echoapparaat op mijn buik duwen om alles goed te kunnen zien, dit vond de baby niet zo leuk,hij/zij gooide zich zo op zijn andere zij.Mijn tweede afspraak is op 24 januari en dan krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek. Dat bloedprikken is nou niet bepaald mijn hobby, ik vind het maar niks!Maar ja het is voor een goed doel zeggen we dan maar.
In het dagelijks leven werk ik bij verstandelijk gehandicapten, bij Bartimeus in Doorn, ook voor 4 dagen(32 uur)in de weekIk heb het daar enorm naar mijn zin, het werk is leuk en de collega s ook. Ik werk er inmiddels alweer 4 jaar en behoor al tot het meubulair haha.De bewoners functioneren op laag niveau d.w.z. dat ze het i.q. hebben van een baby.Ze hebben totale verzorging nodig en dat is af en toe best pittig.
Wat ik straks ga doen als de baby er is Qua werk:geen flauw idee eigenlijk!Mijn motto is:hoe kleiner mijn contract, hoe beter, maar ja, jammer dat Nederland deze instelling niet steunt met al die forse prijsverhogingen dit jaar.(ziekenfonds, energie e.d)Het liefste wil ik voor 24 uur terugkomen, de kleine heeft een lieve oma die straks met alle liefde op hem of haar wil passen waar ik uiteraard heel blij om ben!
Maar het liefste wil ik dat de kleine zo min mogelijk bij oma is, daarvoor hebben we niet voor hem/haar gekozen. We willen zo veel mogelijk zelf doen
Mijn man is daarom op zoek naar een baan met regelmatige werktijden(hij zit ook in de zorg maar wil eruit)
Weet je wat ook geinig is, al die kleine babyspulletjes, heb jij al wat voor de baby?
Ik wel een heleboel eigenlijk al. Het hele kamertje staat hier al, mijn man gaat in februari een begin maken met de babykamer. Ook heb ik al een wagen en een paar geinige kleine pakjes. Veel al he, maar ik kon dit niet laten liggen
En ik ben zondag nog jarig(word dan 26)zal dan nog meer babyspullen krijgen denk ik
Leuk!
Spreek je snel weer!
groetjes Joyce

Hoi hoi,

Ik woon ook in veenendaal en ben daar geboren en getogen. Mijn man heeft hier ook altijd gewoont. Volgens mij is er maar een verloskundige praktijk in veenendaal. Het is daar altijd heel gezellig. Ik zit deze keer ook weer in groep oranje. Echt hele leuke meiden. Mijn eerste zwangerschap vond ik ze een beetje te theoretisch. Want als ik vragen had dan was het altijd, hoort er bij. Nu heb ik zelf ervaring en is het gewoon heel leuk en gezellig om er naar toe te gaan.
Verder ben ik huismoeder en zijn we op zoek naar een groter huis maar het is hier wel heeeeel er duur. Het moet rond de 2 ton zitten en ruim zijn want ik ben al 3x verhuisd en wil daar dus mijn hele leven zitten. (Nou ja, hele leven?)   Hebben jullie tips? Ik hoor het wel.
Verder ben ik trouwens niet echt een typ die met andere meiden contact zoek, ik vind het via dit forum  leuk zo.

groetjes Ietje

Hallo iedereen,

En in welke groep zit ik.............?? Oranje!!!! Wat grappig he!!

Ik heb bij Carrie de 1ste afspraak.

Sacha en Ietje ook van harte welkom hier!!   En allemaal natuurlijk heel erg gefeliciteerd!!

Sacha Beusichem vlakbij Culemborg dus. Daar heb ik tot eind 2001 4 jaar gewoond, echt heel ver is het niet inderdaad.

Ietje wanneer ben jij precies uitgerekend? Ik ben wel echt op zoek naar mensen om te gaan ontmoeten, omdat het mij zo leuk lijkt, om bijvoorbeeld straks samen op zwangerschapsyoga, zwemmen....of weet ik het te gaan. Ik kan dat nu niet delen met mijn vriendinnen, omdat zij niet zwanger zijn. Maar klets gerust mee, is ook gezellig. Ieder zo zijn ding toch.

Joyce, ik vind het zo leuk dat er zoveel overeen komsten zijn. Ik heb ook altijd met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Nu wilde ik eens een tijdje wat anders, vandaar de doelgroep kinderen. Welke opleiding heb jij gevolgd? Ik SPW in Apeldoorn en daarna SPH in driebergen "Hoge school de Horst".

haha en jou motto zou mijn motto kunnen zijn. Ik wil het liefst stoppen, of nou ja misschien is dat wel niets voor mij maar in elk geval 3 dagjes of zo vind ik wel meer dan genoeg. Mijn moeder wil 2 dagen oppassen en dus gaat ons kindje waarschijnlijk 2 dagen (middagen) naar het kinderdagverblijf.

Ben ook al lekker fanatiek geweest met babyspullen, ook bij mij staat de kinderkamer er al en ik heb al een aantal spulletjes gekregen. Nog niet echt veel zelf gekocht maar dat komt wel. Ga jij een bepaalde stijl/ smaak  aanhouden? Ik heb nu een white wash kleur kinderkamer en we willen de muren limegroen met puppy grijs verfen of zoiets haha  

En welk merk kinderwagen heb jij? Daar moeten wij nog een keuze uitmaken.

Nou, ik kan wel heel lang door gaan zo maar bewaar ook wat tot de volgende keer.

Liefs, Esther

Terug
Bovenaan