Zwanger (eind juli 1ste kindje) uit Veenendaal, iemand uit de buurt?

hoi hoi,

Ik ben 28 juni uitgerekend.  Achter in de maand helemaal. Jammer, want als je overtijd loopt, dan zit je nooog een maand verder...

Carrie is een hele lieve "moeder". Ze begrijpt je goed en heeft ook haar diploma's voor echospreekuur. Ik had haar bij de vorige zwangerschap aan het eind. De eerste afspraak was toen een echo  om te kijken hoe groot de baby was.   Ze kwam toen net uit groep  blauw.  En nu blijft  ze dus in oranje. Echt heel gezellig.  Dat vind ik trouwens van allemaal wel hoor..    

Het word mijn 4e kindje dus ik loop er al even en altijd geef ik de verloskundige een bos bloemen. Maar bettie (achter de balie) krijgt denk ik nooit wat want die is geen verloskundige terwijl ze altijd zo gewellig hartelijk is. Ik heb wel eens zitten denken om voor haar ook een bosbloemen mee te nemen maar misschien vind ze dat wel raar.  

Succes met je eerste afspraak.

Groetjes ietje

succes met je eerste afspraak.    

Hoi Allemaal,
Wat leuk dat er nog zoveel mensen zijn die uit de buurt komen!
Ik lees dat de meesten van jullie in de oranje groep zitten en bij Carrie. Laat het toevallig zijn dat ik ook bij haar zit. Het is voor mij de eerste keer en allemaal nieuw, ik laat het maar op me af komen.
Esther je vroeg me maar de babykamer e.d. nou daar gaat ie dan, ik was van plan om de kamer limegroen(schijnt een geliefde kleur te zijn) te verven met blauwe accenten(accesoires, gordijntjes e.d)Het meubulair heb ik 2 dehands op de kop getikt, een complete babykamer met alles erop en eraan, maar wel in een kleur die ik niet zo geslaagd vind namelijk koloniaal terwijl ik een wit kamertje in gedachten had. Maar daar hebben ze verf voor!!Het wordt een mooi fris kamertje al zeg ik het zelf haha
Mijn wagen is van een onbekend merk Top Mark heet hij, is antraciet van kleur en heeft 3 wielen met zwenkwiel
Maar ik las dat je ook in de verstandelijk gehandicaptenzorg hebt gewerkt? Waar?
Ik heb vpk niv.4 gedaan eerst in Eindhoven en het laatste stukje als BBL-er in Ede, op het NVC. We hebben dan inderdaad een hoop overeenkomsten, jij woont hier, net zoals ik ook 4 jaar.
Ik las ook dat je van plan was een zwangerschapscursus te gaan doen, het lijkt me leuk om dat met iemand samen te doen of met een clubje, en ook wat je al zei ervaringen uitwisselen, dingetjes delen. In mijn omgeving is er ook niemand met een baby bezig, alleen een collega maar zij is 10 jaar ouder en haar 3 de kind.Ook mijn vrienden zijn er nog niet mee bezig de meesten van hen wonen nog thuis(zijn wel allemaal mijn leeftijd), ze moeten het nog eerst meemaken hoe het is om een eigen huis te hebben voordat ze aan een kind gaan denken.
Ik zit erover te denken om me op te geven voor zwangerschapsgym(ook wel gekscherend pufclub genoemd)Hier gaan ze veel aandach besteden aan je ademhaling, dat vind ik wel fijn, ik kom bij inspanning snel adem te kort.
Heb je trouwens MSN?(Stomme vraag misschien maar heb de balle verstand van computers)zo ja kun je mijn e-mail adres wel krijgen en kunnen we eens msn-en
is misschien wel leuk
Ik hoor het wel
groetjes joyce

Hoi Ietje en Sacha
Jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ietje je schrijft dat je je hele leven al in Veenendaal woont. Mijn man ook die is hier geboren en getogen en hij zei al vanaf het begin van onze verkeringstijd hier niet meer weg te willen gaan.Al zijn familie woont ook hier
Ja ik weet het, de huizenmarkt hier is een ramp nu, 2 ton of daaronder je heb er niet veel meer voor. Ik neus nog regelmatig in de plaatselijke krantjes maar zie ook niks groters onder die prijs. En is het al wel zo dan moet er meestal een hoop aan opgeknapt worden.Ik heb zelf bijna 3 jaar geleden een leuk rijtjeshuis in het centrum gekocht en dat kostte ons toen nog net geen 2 ton (met kk erbij enzo)een appel en een ei als je nu zou kijken. Maar ja groot is het ook niet, huiskamer en tuin super!lekker ruim maar boven had voor mij iets ruimer gemogen(heb wel 3 sl.k.maar zijn erg klein)Maar ik ben er nog steeds erg gelukkig mee!
Succes met huizenjacht en tot schrijfs!
groetjes joyce

Hee Iedereen,

Wij hebben maar 2 slaapkamer's op de middenverdieping. Van onze hele grote slaapkamer kun je nog 2 kleinere maken maar het is nu prima zo. En op de zolderverdieping was al een grote kamer, dus voorloppig kunnen we even vooruit. We wilden echt een wat nieuwe woning, deze is uit 1998, omdat we niet meer wilden verbouwen. We hebben hiervoor op het Zuiderkruis gewoond in een koop appartement en daar hadden we de hele boel verbouwd. Zo wat zit je dan in het stof en de troep.
Bovendien hebben we een grote tuin, daar gooien we straks gras in, kan er leuk een speeltoestel staan en kunnen onze 2 konijntjes lekker rondhuppelen

Joyce, wij hebben ons kamertje ook 2de hands gekocht! We wilden hem eigenlijk nieuw kopen maar we kwamen zo'n mooie tegen op internet. We waren er net op tijd bij, na ons kreeg die man nog veel hogere biedingen maar ja, hij had hem al aan ons verkocht. Ach die mensen hebben het geld niet nodig. Echt een mega kapitale villa, niet normaal meer. Met een super grote uitbouw speelkamer voor hun 2 kids.
Dus wij voelen ons niet schuldig haha

Johan en ik hebben gisteren de (bijna) hele collectie van "de arc van Noah" van  "plagro"  gekocht.
Jullie kennen het vast wel, mobile, muziekdoosje enz
De kamer krijgt nu nog meer vorm/ kleur en word zo gezellig!!

Joyce, Ik heb een tijd op "De Heygraeff" in Woudenberg gewerkt!! Ook op "Groot Schuylenburg" in Apeldoorn. Ik vond het altijd erg uitdagend werk maar ook zwaar. Wie weet in de toekomst weer maar misschien ook wel niet, vanwege de onregelmatige werktijden.

Wat wil je man voor werk gaan doen dan?

Ik ben al druk bezig om te kijken hoe ik het straks met de opvang ga doen. Ik denk dat mijn moeder dus 2 dagen per week op komt passen. En ik de kleine 2 dagen per week naar het kinderdagverblijf breng. Mijn voorkeuren gaan uit naar de stichting kwink, want die zit ook in Petenbos en naar Luna (christelijk) iemand ervaring of verhalen gehoord hierover? Okidoki is pas mijn 3de keus, dat spreekt mij toch iets minder aan. Ik zal dus 2 hele dagen en 2 middagen gaan werken, of ik moet uiteindelijk besluiten er toch nog 1 middag van af te gooien. Moeilijk moeilijk.

Joyce, Als je  mijn msn wilt hebben, mail dan even jou msn naar       wasbeer@ilse.nl
Op mijn msn staan allemaal foto's enz, dus die verwijzing zet ik hier liever niet neer.

Wat leuk Ietje, om je verhalen over Carrie en de rest te lezen. Ik zou Bettie ook gewoon een bloemetje geven. Ik neem aankomende woensdag afscheid in het ziekenhuis in Ede en dan neem ik ook voor iedereen bloemen mee. Ik vind het een leuk gebaar van waardering. Ik heb er toch jaren gelopen.

Nou, een heel fijn weekend iedereen!!

Liefs, Esther

'

Hee Esther leuk om weer van je te horen!
Hele verhalen kunnen we schrijven he en ben nog lang niet uitgepraat!!
Als mijn man straks thuis is zal ik je msn bezoeken(weet niet hoe dat moet erg he)
Je hebt volgens mij een leuk huis lekker nieuw ook, hoe lang zit je daar al?In Petenbos bedoel ik?
Ik zit in het centrum in een oud huis(heeeeeel oud meer dan 100jaar)Voordelen:grote huiskamer en grote tuin, raampje in de wc Nadelen:gaskachels! We hebben er boven een die waait heel vaak uit en dan is het echt ijs en ijs koud niet meer gezond gewoon. Als we hier langer blijven wonen dan neem ik cv boven is wel zo warm.O ja zit hier vanaf begin 2004 in dit huis
Wat een gepuzzel he voor welk contract je na je verlof terug wil komen. Ik hoorde vandaag als je part timer ben het in verhouding niet zoveel scheelt met fulltime  op je salaris(gunstigere belastingsschaal)  dus mijn hoop is groot dat ik straks toch naar een contract van 24 uur(3 hele dagen) kan!!!!!
Joepie   de poepie dat is mijn wens(liefst nog minder maar is niet haalbaar, nog niet tenminste). Mijn man wil de verzekeringswereld in, hij is nu bezig met een studie Assurantie B. Deze duurt 9 maanden en ik hoop van harte dat hij, zodra hij deze afgerond heeft, z.s.m. een baan in deze richting vindt!!Een goede kennis van ons is verzekeringsagent en hij zei dat er in deze business gouden bergen te verdienen zijn.
Zelfs als starter, als je onder een baas werkt.Als dat zo is kan ik naar nog een kleiner contract!!Dat zou echt TOP zijn maar ja eerst maar eens zien hoe het allemaal loopt!
En jij, kun je niet voor 3 hele dagen aan de gang? Met 2 halve moet je nog steeds naar je werk op en neer kachelen, dit zijn eigenlijk nog 4 dagen wat je op je werk bent.Is er bij jullie geen regeling te treffen?
Je hebt bij de Heygraaf gewerkt he zei je, ik heb een buurvrouw die werkt daar ook, ze is een jaar of wat ouder dan ik en ook ik ken iemand van Hogeschool De Horsten die bij ons werkt.zij heeft daar ook de SPH gedaan maar jaren geleden. Ze is net zo oud als jij als je nieuwschierig bent naar hoe deze mensen heten zeg ik wel op msn
Maar je had spullen gekocht van een bepaald merk(weet niet eens meer  hoe het heet schandalig he)wat zijn dat dan voor spullen en waar heb je ze gekocht?
Ik ben veel bij Babymax geweest, pas nog voor de wagen en het leek wel of het er gratis was zo druk!!Ze hebben wel leuke spullen daar en ook heb ik er een hoop inspiratie opgedaan voor de babykamer.
Zie je bij jou al iets van een buikje?. Bij mij zo goed als noppes!Ja een beetje een opgeblazen buik zoals hij ook is als ik ongesteld moet worden.Maar "de buitenwereld" ziet nog niks aan mij.
 Broeken in mijn oude maat passen niet meer maar had nog broeken uit een dikker tijdperk maar die beginnen toch ook wel strak te zitten.Binnenkort maar eens aan de positiemode!Ben al bij miss etam wezen kijken maar daar hadden ze niet veel. Binnenkort maar eens in andere winkels neuzen wie weet wat ik nog voor leuks op de kop kan tikken!
spreek je snel weer
groetjes joyce

hallo meiden

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik kom ook uit Veenendaal mijn man is er op gegroeid en ik kom uit het hoge noorden.
Dit is mijn eerste zwangerschap, moet donderdag de twaalfde naar de vk, ik zit in groep blauw.
Vind het erg spannend.
Ik hoorde van mijn zus (die is bijna uitgetelt) dat er meiden uit Veenendaal waren.
Gezellig groetjes

Hallo iedereen,

Allemaal een goed weekend gehad? Ik heb zelf niet zoveel gedaan, ik heb er de puf nog niet zo voor. Ben zo misselijk de hele dag en zal blij zijn als dat wat minder werd.

Liennie van harte welkom hier!! Jij ook heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!!Wanneer ben jij uitgerekend? En hoe oud ben je precies?

Joyce, Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!! En....... welke cadeau's heb je allemaal gehad?

ik woon nu sinds januari 2004 in Petenbos. Het bevalt inderdaad prima! Maar ik vind het zo ie zo toppie in Veenendaal. Ik zelf zou hier nooit meer weg willen. Terwijl heel veel van onze vrienden juist niet in Veenendaal wonen en dat is wel weer jammer, want je moet zoveel plannen maar ach, de vrienden die hier wonen das ook wel prima zo.

Balen zeg van die gaskachels, vooral boven ja, als die telkens uitwaait. Johan zei dat je makkelijk centrale verwarming kan neerzetten (ja, ik vertel onze verhalen ook aan hem haha) maar wij hebben het ook nog nooit gedaan hoor.

Zal wel fijn zijn als het zou lukken met wat jij en jou man in gedachten hebben, wat betreft zijn carriere.

Nee, ik blijf 4 dagen werken. Maandag vrij! En dan maar wat vaker heen en weer. Wie weet over een jaar een dagje minder werken maar dat zit er nu helaas niet in, willen we ook nog leuke dingen kunnen blijven doen. Bovendien hoef ik op dinsdag en donderdag pas om 13:30 weg, dus heb ik nog de hele ochtend.En jij? Welke dagen blijf jij straks werken?

haha ja, ik heb ook zo'n opgeblazen buik. Maar die had ik al door al die hormonen van ICSI. Mijn lichaam heeft geen tijd gehad om bij te komen. Kleding past wel of net niet meer. En nee, toen ik het aan een ouder vertelde op mijn werk, toen keek ze naar mijn buik en zei: "dat je nog niets kon zien" snik snik.
En waar ik ook van baal, is dat ik zo bleek in mijn gezicht ben. Lekker zonnebankje zit er niet meer in. Tenminste dat durf ik niet, vanwege de eventuele zwangerschapsvlekken. Maar goed, we doen het ergens voor hihi

Die spullen zijn van 1 soort. Je weet wel, je kunt dan zo'n muziekmobile boven de wieg hangen. Een wagenspanner voor de kinderwagen. Een sliert voor in de box.
Nou daar heb ik dus de arc van noah van gekocht. Een bootje met een olifant, tijger, giraf enz eronder. Je hebt ze in zoveel soorten. Met insecten, met poppetjes enz Het is maar wat je leuk vind. Wij wilden 1 stijl aanhouden, omdat alles dan nog een beetje bij elkaar past en dat ziet er gewoon leuk uit.
Maar nu krijg ik cadeau's van vrienden en die passen helemaal niet bij elkaar haha maar is natuurlijk wel super lief.

En de wagen? Ik ben er nog steeds niet over uit. Jeetje wat is dat moeilijk zeg.
De een zegt Quiny, Mutsy, Bugaboo enz Tja, het zegt mij niet zoveel.
Net was er een vriendin van mij uit Tiel met haar kleine meid van 1 jaar op visite maar tja iedereen denkt toch overal anders over. Zij zegt dat de Quiny weer niets is, terwijl wij net een leuke wagen op het oog hadden. Ga ik weer twijffelen oooooohhhhh

Nou even genoeg maar weer, de hele vrije maandag gaat heen met berichten haha

Groeten, Esther

Hoi allemaal,
Liennie welkom bij de club!!
Waar woon je hoe oud ben je hoe ver ben je? Haha allemaal vragen!
Je weet denk ik veel over mij ik heb hier al hele verhalen geschreven

Esther:dank voor felicitaties voor mijn verjaardag
Ik heb je toegevoegd op msn maar heb je nog niet online gezien
Wat rot voor je dat je zo misselijk bent, heb je dat allang? Als het goed is moet het toch zowat over zijn.Ik ben zelf ook erg misselijk geweest maar dat was tegen de 10 de week over daar was ik wel blij om, verschrikkelijk wat kun je je ongelukkig voelen door de misselijkheid. Ik heb van de dokter tabletjes gehad die goed hebben geholpen
Voor mijn verjaardag heb ik allemaal spullen voor de baby gehad, veel kleertjes, en aan een vriend had ik een autostoeltje gevraagd maar niet gekregen wat ik wel jammer vond het was een hele mooie en niet duur. Maar de baby is in ieder geval goed bedacht!
Ben je getrouwd?Of is Johan je vriend? Ik ben nog niet zolang geleden getrouwd, afgelopen 11 november en toen wisten we net dat er een baby op komst was. Ik heb me die dag goed beroerd gevoeld maar de dag was er niet minder leuk om!
Las ik dat in het vorige berichtje nou goed en had je de babykamer al af?Ik dacht dat ik vroeg was, maar ik moet nog beginnen
ik ben weer uitgeschreven voor vandaag!weet niks meer te vertellen
groetjes joyce

Terug
Bovenaan