Zwanger en bloed?

<p>Hoihoi ! </p><p>Dinsdag ochtend positieve wel lichte test. </p><p>Deze liep woensdag al iets op. </p><p>Gister ochtend uit het niks ineens licht bloedverlies. Clear blue gedaan in de middag en deze gaf aan zwanger 1-2.</p><p> </p><p>vandaag meer bloed als gister. Toch blijft mijn zwangerschapstest positief en steeds donkerder! Lijkt me gek dat ik een miskraam krijg terwijl de HCG oploopt? </p><p> </p><p>7 mei echo.. zit echt in de onduidelijkheid en ik hoop dat iemand hier mij iets meer houvast kan geven.. </p>

Ik zit in precies het zelfde schuitje als jij op dit moment. Een hoop onzekerheid... 
Ik heb gisteren bloed laten prikken bij de HA en maandag nog een keer. Zo weet ik zeker of het hcg oploopt.. misschien voor jou ook een idee?
Ik kan je zeggen dat het enige wat nu duidelijkheid geeft, tijd is...
Ik heb de bloeding vorige week gehad. Nu gelukkig voorbij en idd nog steeds positieve testen. Nu nog wel last van erg donkere afscheiding..

Ik zit in precies het zelfde schuitje als jij op dit moment. Een hoop onzekerheid... 
Ik heb gisteren bloed laten prikken bij de HA en maandag nog een keer. Zo weet ik zeker of het hcg oploopt.. misschien voor jou ook een idee?
Ik kan je zeggen dat het enige wat nu duidelijkheid geeft, tijd is...
Ik heb de bloeding vorige week gehad. Nu gelukkig voorbij en idd nog steeds positieve testen. Nu nog wel last van erg donkere afscheiding..

Oeps dubbele reactie.
Was nog vergeten te melden dat ik veel lees dat wat bloed normaal is bij de eerste weken zwangerschap.

Dankjewel voor je reactie! Ik heb het meteen dinsdag al gevraagd aan mijn HA maar die zij dat ze dat soort dingen niet deden?  Heel gek.. overal op internet las ik van bij andere huisartsen wel.. 

Dat is inderdaad heeel vreemd! Dit lijkt mij de normale gang van zaken... 
Ik zou het toch nog maar een keer vragen omdat ik me afvraag of ze dat zo überhaupt wel mogen weigeren
Zullen we elkaar op de hoogte houden? Fijn om iemand te hebben die een beetje in het zelfde schuitje zit!
Ik heb 9 mei de echo.

Zolang het vruchtje nog in de baarmoeder zit blijf je positief testen, zelfs na een miskraam blijf je nog een tijdje positief testen.
Daarom zou ik stoppen met testen, zonde van het geld. Zolang je nog geen stolsels hebt kan het gewoon goed gaan. Ik had bij mijn miskraam geen krampen maar echt wel stolsels.
Het enige wat je kunt doen is wachten, het gaat vaker goed dan niet goed.

Terug
Bovenaan