Zwanger en bloed?

Oke, kan zelfs het HCG in het bloed omhoog gaan als je een miskraam hebt? 
Ik ga nu ook idd niet meer testen alleen maar afwachten. 

Hallo dames,
Ik hoop voor jullie dat alles goed is.
Zelf heb ik helaas wel een andere ervaring. Begin november kreeg ik met 5+3 een bloeding. Ik verloor niet echt stolsels, maar het ging na 1 dag toch wel erg op een gewone menstruatie lijken. Dit heeft ongeveer een week geduurd en ik ben bij de ha bloed wezen prikken. De assistente wist ook niet zo goed wat ze met mijn vraag om bloed te prikken aan moest, maar na navraag bij de dokter mocht ik toch 2x komen prikken met een paar dagen er tussen. De eerste keer prikte ik 100 en de 2e keer 177. Het liep dus wel op, maar veel te weinig voor een goede zwangerschap. Na 2 weken kreeg ik een inwendige echo en daarbij zag je alleen nog het kringetje waar het vruchtje in had gezeten. Vk vertelde dat ik daardoor waarschijnlijk nog wat bloed zou verliezen. Dat klopte inderdaad. Ik heb nog +- 4 weken bruine afscheiding gehad. En heb nog zeker 6 weken na de miskraam positieve testen gehad. 
Inmiddels is mijn cyclus weer op orde en hopen we snel weer zwanger te zijn.
Ik wil jullie niet bang maken met mijn verhaal, maar houdt er wel rekening mee dat het echt 2 kanten op kan gaan. Ik ga voor jullie duimen dat alles goed is! 

Het kan 2 kanten op gaan. Heb ervaring met beide
Bij mijn eerste zwangerschap beetje roze  bloedverlies gehad, daarna (8weken) een echo en geen hartslag meer te zien. Miskraam opgewekt met Pillen.

Ben daarna  in oktober ongesteld geweest en daarna weer zwanger geraakt in november. Met 11 weken zwangerschap een zware bloeding gehad, ik dacht dit word een 2e miskraam Maar die week 5 echo's gehad en alles was Goed. Week gebloed en daarna was het over, inmiddels 26weken+6dagen zwanger. Voor jullie beide sterkte en duim voor jullie 

Nou.. test was een knaller! Weet niet of het iets betekend maar mij lijkt het een mooie stijging ( 5 dagen geleden nauwelijks zichtbaar streepje en nu een volle knaller) 

afwachten tot 7 mei! 

Nou hier zware onzekerheid vorige week kramp in mijn onderbuik en bloedde echt heel erg naar vk geweest waarschijnlijk korter zwanger maar was wat te zien. Toen gaf cb 2-3 aan. Gisteravond weer gaan bloeden stukke minder hoor alleen met afvegen en nu geeft cb 1-2 weken aan. Morgen een echo. Ben zo bang....

[quote quote=10196202]Nou hier zware onzekerheid vorige week kramp in mijn onderbuik en bloedde echt heel erg naar vk geweest waarschijnlijk korter zwanger maar was wat te zien. Toen gaf cb 2-3 aan. Gisteravond weer gaan bloeden stukke minder hoor alleen met afvegen en nu geeft cb 1-2 weken aan. Morgen een echo. Ben zo bang….[/quote]
Vandaag is bij mij het bloeden begonnen. Ook zijn mijn HCG waardes gezakt... dus een miskraam helaas.. Ik heb morgen ook de echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Vanmorgen ook cb test gedaan en idd ook gezakt van 2-3 weken naar 1-2 weken.
Maar wil niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is! Probeer rustig te blijven want je kunt er toch niets aan veranderen.
Hoelaat heb je morgen je echo?

Oh jeetje vervelend! Ik hoop dat alles toch goed is.. hou je ons op de hoogte? 

Bij mij is de Cb test hetzelfde gebleven na 4 dagen maar mijn normale test zijn wel omhoog gegaan (donkerder streepje) 

voor de rest voel ik me ook nog echt zwanger (misselijkheid is erger geworden, nogsteeds veel pijn in borsten) 

Terug
Bovenaan