Zwanger en bloed?

Nou ik heb een beetje gezeurt bij de huisarts en als het goed is krijg ik een bloedtest. Ik word er Voor 5 over terug gebeld! 

Hey MKRK,

Kan me voorstellen dat je schrikt. Hoe is de bloedtest verlopen? Volgens dit blog zijn er verschillende redenen voor bloedverlies: https://mybabywatcher.com/bloedverlies-tijdens-zwangerschap/

Misschien dat je hier wat aan hebt? Ik hoop het!

Liefs, 
Sanne

Hoihoi sannegirl! 
Dankjewel voor je reactie! 

Mijn huisarts heeft besloten geen bloedtest te doen omdat ze denken dat het innestelingsbloed is, terwijl 22 maart mijn 1e cyclus dag was dus dat lijkt mij redelijk laat.. maar omdat mijn normale testen oplopen, symptomen verergeren ( van een vage misselijkheid naar vlagen misselijkheid met spugen ect, meer moe, nogsteeds zeer pijnlijke borsten) doen ze het niet en verwachten ze een goede echo 7 mei. 

Vannochtend weer een test gedaan om te kijken of die nu minder was, maar nogsteeds heb ik een knalstreep. Afwachten maar! 

Wat vervelend dat je niet wat eerder terecht kan voor een echo, lijkt me echt lang duren om nog een welke te wachten.. sterkte!

Hoi MRKR,
Ik heb bij 5 weken, 2 dagen ook bloedverlies gehad wat geen innesteling meer kon zijn. Het was niet heel veel bloed maar wel meer dan wat druppels en het duurde ongeveer 1 dag voordat het stopte. Ik heb in die tijd ook heel veel opgezocht en op internet gelezen.. maar je word er niet wijs uit. Het kan 2 kanten op. Bij 7 weken kreeg ik een vroege echo en zat het vruchtje er nog, met een hartslag. Ondertussen ben ik 13 weken en alles gaat goed. Het is logisch dat je piekert en het is logisch dat je stresst maar het enige wat je kan doen is afwachten tot de eerste echo en hopen dat op een mooi vruchtje met een hartslag.
Heel veel succes, we hopen met je mee!
Groetjes!

Hoihoi! Dankjewel voor jullie berichtjes.

ik vind het ook lang duren voordat ik de echo heb maar daar is helaas niks aan te doen. 

Verder wist ik niet dat er zoveel vrouwen waren die hetzelfde probleem hadden, ik dacht vroeger dat bloed zowizo miskraam was. 

Ik ga er nu vanuit dat ik gewoon zwanger ben, aangezien de symptomen en testen nogsteeds niet minder worden

Nou... echo gehad vandaag..
er was niks te zien, ze kon mijn baarmoeder amper vinden.. zowel inwendig als uitwendige echo... 
bloed laten prikken ( kon gelukkig bu wel dankzij verloskundige) en morgen de uitslag.. hoge HCG waarde betekend vrijdag weer testen en volgende week weer echo. Lage waardes betekend miskraam... 
Heel erg zenuwachtig... 

Terug
Bovenaan