Zwanger en bloeding hebben rond de 6 de week .

Hey hoi allemaal ik ben Wendy en heb een zoon van 6 jaar en ben nu zwanger van ons tweede kindje en ben nu 6 week zwanger en heb nu een bloeding .
Eerst een beetje bruin en toen helder rood bloed en nu bruin en gepaard met wat zware onder buik hebben .
Nu zakt het af en bloeding wordt minder en ziekenhuis zegt dat het een innesteling kan zijn geweest of een geknapt adertje en dat het niet erg genoeg is voor het maken van een echo .
Hopen dat alles goed is en dat het geen miskraam geweest is en ze zeggen van niet omdat ik geen stolsels heb gehad .
Op 11 april de eerste echo of eerder als ik heel veel kramp en bloed verlies .
Wie kan dit met mij delen en hebben het zelfde mee gemaakt ?
Ik hoor graag jullie ervaringen ,Liefs Wendy .
 
Wat vervelend voor je. En wat slecht dat ze je zo in onzekerheid laten.
Een bloeding hoeft zeker niet altijd een miskraam te betekenen maar je wilt toch even gerustgesteld worden lijkt me.
Kan je toch niet nog even bellen met je verloskundige?

Hoop dat t allemaal goed komt.

X mama3007

Ps vriendin van me heeft dit ook gehad en die ik nu ruim 7 maanden zwanger. Bij haar was het goed. Maar zij heeft wel gewoon een echo gekregen.
 
Hey hoi Mama3007

Mijn verloskundige is in het ziekenhuis en die melde mij dit ,jammer maar zal moeten wachten en ja ik vind het ook niet fijn om in onzekerheid te zitten ,helaas zo gaat dat tegenwoordig .
En bedankt voor je woorden en met je vriendinverhaal geeft mij toch een stukje hoop dank je wel ,

Liefs Wendy <3
 
Een week geleden heb ik een berichtje gepost, ik was toen 8 weken zwanger en verloor ook ineens (helder) bloed. Ik schrok me dood! Echter mocht ik meteen naar de VK voor een echo en dit vond ik echt heel erg fijn omdat je je uiteraard super veel zorgen maakt. Bij mij bleek gelukkig alles goed, dus het hoeft zeker niet altijd het ergste te betekenen. Hoop dat je dat wat gerust stelt. Hoe dan ook zou ik er toch op aandringen een echo te krijgen hoor, want stress is ook niet bepaald goed! Ik weet niet of je redenen hebt om het ziekenhuis te bellen, maar bij ons maakt de VK gewoon de echo en die zijn vaak wat eerder bereid je uit je zorgen te halen dan het ziekenhuis... Denk ik...
Succes!
 
Ha Wendy,

Erg he die onzekerheid? Ik word er zelf ook helemaal gek van. Ik zit morgen in de 6e week (heel pril dus allemaal), maar heb nu ook 2 dagen achter elkaar heel licht bloedverlies gehad. Dat vond ik op zich nog niet heel zorgwekkend omdat ik een enorm verleden heb met vaginale infecties en geïrriteerde baarmoedermond daardoor. Een ader is dan snel gesprongen denk ik. het was ook echt maar een klein beetje. Alleen heb ik nu ook afnemende zwangerschapskwalen en die combinatie baart me wel zorgen... heb ineens nauwelijks meer pijn in mijn borsten of onderrug. Voel eigenlijk niks meer, alleen moeheid en verkouden, maar dat kan ook een griepje zijn.

Heb de vk gebeld en die heeft me wel wat gerustgesteld, maar kan natuurlijk niets garanderen. Krijg een vroege echo in week 8, eerder was er geen plek... De 18e mag ik, 3 weken wachten dus, verschrikkelijk!

En iedere keer als ik naar de wc ga hou ik mijn hart vast en ik hoop alsmaar dat de gevoelige borsten weer terugkomen. Hopen op pijn daar, haha echt idioot eigenlijk, maar toch is het zo.

We kunnen helaas niets anders doen dan proberen positief te zijn en elkaar te steunen! En gewoon lekker je ei kwijt typen op dit fijne forum.

Sterkte en liefs,
Eva
 
Ik heb er geen ervaring mee maar wil wel even reageren. Ik begrijp je er een beetje stress van hebt, je gaat van alles denken. Ik zou toch vragen om een echo. Ik snap wel dat se afwachten maar dit is niet zo fijn. Ik moet ook 11 april voor de echo. Het schiet al op.
 
Pff lekker dan dat ze zo met je omgaan bij mij was het als ze niet vertrouwde meteen langs komen al verloor ik dan ook bloed alsof ik ongesteld was en met pijn die 2x zo erg als ongesteldheid was. Hoop dat alles goed gaat.
 
Ik had in januari een miskraam in de 6de week :(
Begon ook met beetje bloed bij afvegen. Was som oud bloed en soms helder rood. Heb wel ook wat stolsels verloren maar niet veel. Na die bloedingen mocht ik wel meteen voor inwendige echo omdat ik mij zoveel zorgen maakte.
Hierop was te zien dat ik geen vrucht had maar mijn baarmoederslijm was nog wel verdikt.
Mij viel toen ook op dat na de bloeding de druk uit mijn borsten verdween.

Heel veel succes en ik hoop dat alles goed zit.
 
Terug
Bovenaan