Zwanger en bloeding hebben rond de 6 de week .

Hey allemaal ,

Ik kon niet reageren , en niet inloggen op pc.
Nu even op mobiel
Maar bloeding is gestopt en ben daar heel blij om .
En voel mij nog echt zwanger , geen rare dingen gebeurt en blij dat het hier bij bleef.
Heb nog harde borsten en moe en verder geen kwalen had ik bij mijn zoon ook niet .
Nu wachten tot 11 april de eerste echo
Probeer positief te blijven en dat de tijd maar heel snel mag gaan .
Bedankt voor jullie verhalen xxxx liefs Wendy
 
Dag allemaal ,

Even laat ik weten hoe het nu gaat .
Het verhaal is zo .
Ik kreeg gisteren rond de nacht weer een bloeding en doktersdienst gebeld en die zei dat ik het ziekenhuis vanochtend moest bellen ,zo gezegt zo gedaan .
Vanochtend in het ziekenhuis te zijn geweest hebben ze een bloedtest gedaan met de hormoonwaarde te controleren en ik heb een inwendige echo gehad .
Op de echo was een baarmoeder te zien zonder een vruchtje er in .
Dat kan duiden op dat ik nog geen 6 week zwanger zou zijn maar korter of dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn .
Dat was schrikken en weet nog niet waar ik ,wij aan toe zijn.
De bloeding is nu niet zo hevig nu als vanacht maar ze wisten niet waar de bloeding vandaan zou komen om dat de baarmoeder zo wel als bloed vrij zou zijn .
Nu moet ik woendag ochtend weer naar het ziekenhuis en krijg weer een bloed test om te kijken of de bloed hormoon waarde om hoog is gegaan .
Daarna aan sluitend gesprek en onderzoek weer bij de arts .
Ik voel menu zo onzeker en weet het even niet meer .
Het is niet zo dat ik hevige krampen heb en heb nog wel zwangerschaps verschijnselen .
Zere borsten en moe maar ,bij Sven heb ik ook niet meer gehad dan dit .
Afwachten nu en hopen op het beste .
Liefs Wendy
 
[quote quote=4494358]Dag allemaal , Even laat ik weten hoe het nu gaat . Het verhaal is zo . Ik kreeg gisteren rond de nacht weer een bloeding en doktersdienst gebeld en die zei dat ik het ziekenhuis vanochtend moest bellen ,zo gezegt zo gedaan . Vanochtend in het ziekenhuis te zijn geweest hebben ze een bloedtest gedaan met de hormoonwaarde te controleren en ik heb een inwendige echo gehad . Op de echo was een baarmoeder te zien zonder een vruchtje er in . Dat kan duiden op dat ik nog geen 6 week zwanger zou zijn maar korter of dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn . Dat was schrikken en weet nog niet waar ik ,wij aan toe zijn. De bloeding is nu niet zo hevig nu als vanacht maar ze wisten niet waar de bloeding vandaan zou komen om dat de baarmoeder zo wel als bloed vrij zou zijn . Nu moet ik woendag ochtend weer naar het ziekenhuis en krijg weer een bloed test om te kijken of de bloed hormoon waarde om hoog is gegaan . Daarna aan sluitend gesprek en onderzoek weer bij de arts . Ik voel menu zo onzeker en weet het even niet meer . Het is niet zo dat ik hevige krampen heb en heb nog wel zwangerschaps verschijnselen . Zere borsten en moe maar ,bij Sven heb ik ook niet meer gehad dan dit . Afwachten nu en hopen op het beste . Liefs Wendy[/quote]
Hey Wendy,
Hoe gaat het nu?
 
 
Terug
Bovenaan