dames als eerste bedankt voor de lieve berichtjes!
gister 3 uur in het ziekenhuis gezeten..na 5 uur wachten op een telefoontje van de gynecoloog.
ze vonden het wel zeer verstandig dat ik langskwam omdat ik veel last van harde buiken heb erbij.. maar er werdt meteen bijgezegd dat ze met jassen,mondkapjes en handschoenen te werk gingen (begrijpelijk!) ik moest me bij de verloskamers melden en daar werdt ik opgevangen door een verloskundige..die wou eerst wat urine hebben om te kijken of ik ook een blaasontsteking had..kreeg eerst een hele vragenlijst en mocht op een bed gaan liggen,ze zag gelukkig aan me dat ik gewoon echt niet lekker was,mijn vriend vertelde dat ik me ongerust maakte over de baby en ze probeerde me een beetje gerust te stellen..doordat ik in de middag 2 paracetamols had genomen had ik alleen wat verhoging.daarna kwam een arts en die ging mijn kindje onderzoeken..kreeg een echo en daarop bleek dat alles goed was met de baby..ook wou hij een inwendige echo maken om te kijken of ik niet al vroegtijdig weeen had..dat was gelukkig niet het geval! ook stelde hij me gerust dat het geen kwaad kan voor het kindje..lekker uitzieken en alleen als mijn klachten erger worden dan moest ik even aan de bel trekken..verder zei hij dat ik ook niet behandeld hoef te worden met virusremmers omdat dat meestal alleen gedaan wordt als je 30weken of langer zwanger bent.
natuurlijk vroeg ik ook even hoe het kon terwijl ik al 1 vaccinatie gehad heb,of ik heb het al bij me gedragen of toch gekregen maar ik heb het geluk dat hoogwaarschijnlijk mijn koorts niet zo hoog wordt als normaal daardoor.
verder voel ik me nog altijd niks waard,heb echt ontzettende hoofdpijn en toch verhoging..en hoesten hoesten hoesten..pijn op mn borst..en spierpijn! aan 1 kant ben ik wel blij dat ik het gehad heb straks..maar toch vind ik het nog altijd een beetje eng!