zwanger en de mexicaanse griep!

hey jaribaby!ik lees dit net en schrik me kapot!Ik lig namelijk ook ziek op bed,de dokter is geweest gister,en hij zei tegen mij dat ik het gewoon moest uitzieken,hij was geen voorstander van tamiflu,nu weet ik niet zeker of ik de mg heb of een gewone griep ik heb wel alle symtonen behalve koorts dat heb ik niet,ik ben ook niet ingeent doe ik ook niet meer nu!
Ik hoop dat alles verder goed komt met je en je zoontje,gelukkig heeft de baby nergens last van!!
Heel veel beterschap!!
XXX

sow beterschap jaribaby .. dat is ff schrikken zeg...
Maar gelukkig was in het ziekenhuis alles goed met de kleine!!

Blondy ook beterschap!! hopen dat t niet de MG is!!!

Groetjes Joyce mama van yarah en 22,5 weken zwanger van een zoon

Blondy.. oow dat is ook zeker niet fijn! tamiflu heb ik ook niet gekregen..dat geven ze als je 30 weken of langer zwanger bent of als je het echt heeel erg hebt zoals ziekhuisopname ofzo! Verder ben ik wel heeeeel blij dat ik nu gehad heb en mijn lichaam antistoffen ertegen kan maken..en dat ik het voor die 30 weken gehad heb.
het valt allemaal mee gelukkig..ze gaan er toch vanuit dat toch die ene prik al flink heeft geholpen.
moet volgende week eigenlijk nummer 2 halen,maar moet ik nog navragen of dit echt nodig is!
blondy beterschap,hoop dat je snel beter bent!

liefs

hey kim,ik ben ook blij dat ik [als ik het had]het voor 30weken zwangerschap heb gekregen,m,n lichaam maakt dan idd antistoffen aan,als ik bevallen ben laat ik me inenten,m,n vriend ook.
Ik heb nog steeds last van hoest en snot verkouden maar her lijkt beter te gaan,volgens mij heb ik het ergste gehad,ik neem nog paracetamol in en verder veel vitamientjes!
En heel veel rust,ik lig de hele dag in bed,dat doet wel goed.En hoe is het met jou heb je nog koorst?en hoe is het met je zoontje?
Beterschap
bianca

ik heb gelukkig geen koorts meer..even afwachten tot vanavond natuurlijk want savonds is het altijd het ergst.verder voel ik me wel nog heeel slap,net even in de douche heel warm gedoucht en dit deed wel even goed.hier ook nog verschrikkelijk aan het hoesten en erg verkouden.bij mijn zoontje valt het nog altijd mee.flink wat fruit aan het voeren en wat extra vitamine c enz.hij is ook beetje aan het snotteren en af en toe een kuch meer niet..dat is nog maar even afwachten dus! mijn vriend heeft nog altijd nergens last van,maar die is ook bijna nooit ziek.ik lig ook gewoon rustig in bed wat filmpjes te kijken met mn zoontje.af en toe ff een dutje tussendoor.de harde buiken nemen ook gelukkig weer af.dat vond ik nog het verschrikkelijkste eigenlijk..echt totaal geen fijn gevoel! ook de blaasontsteking gaat weer beter.maar nog zoooo vaak plassen!

Meiden, hopelijk zijn jullie snel weer beter. Heb hier ook ruim een week hoofdpijn gehad en af en toe een kuchje maar daar is het bij gebleven. Heb me niet laten enten. Zo te zien is het even vervelend maar valt het in grote lijn nog mee gezien wat ze op tv allemaal voor waarschuwen...
lekker uitzieken en vitamientjes nemen!

Terug
Bovenaan