zwanger en een peuter thuis

Mijn dochter is 2,5 en moet zeggen dat ik nog niet mag klagen, ze is best rustig en kan zelf goed spelen, dan ga ik ook gewoon ff liggen en soms komt ze mee luilakken zoals we dat noemen....

Ze slaapt s'middags nog wel, maar dat is heel verschillend hoe lang, soms 1 uurtje en soms wel 3 uur, en ze gaat 2x in de week naar KDV zodat ze ook onder de mensen is... en dat vindt ik super saai!! ;-)

Alleen het tillen uit bad en op commode enz. begint wel heel zwaar te worden, ze weet zelf dat ik haar niet mag tillen maar soms kom ik er gewoon niet onderuit... maar jaaaa

sterkte allemaal nog effe

Ook hier dus een mama van peuter van 3, die meestal erg rustig is maar nu het vorderd heeft ze last van rare buien...al eerder iets over geschreven zoals slaan en niet lief tegen mij zijn.......
Ze gaat gelukkig wel elke dag mee naar bed om een slaapje te doen en soms wel eens 2,5uur heerlijk.... Ze gaat 2 dagen naar mijn schoonouders die gaan gewoon door, dat waren mijn werk dagen namelijk, zodat ik even lekker de tijd voor mij zelf heb! En 2 ochtende naar de peuterspeelzaal.

Hier ook een mama met een 3-jarige dochter om zich heen. Nou pffff, pittig hoor! Ze gaat 2 dagen in de week naar het kdv en dat heb ik ook echt nodig, want het is een pittige tante. Was ze voor de zwangerschap ook al trouwens.
En als ik het echt niet meer trek gaat er gewoon een dvd-tje in! Dan maar even wat minder pedagogisch verantwoord ;-)

Terug
Bovenaan