Zwanger en fibromyalgie

Hier ook fibro! Twee jaar geleden is het geconstateerd. Tijdens mijn eerste zwangerschap verdwenen al mijn klachten en had ik nergens last van. Na mijn zwangerschap kwam het weer terug, dus indd kon je maar altijd zwanger zijn ? Het heeft denk ik te maken met hormonen die er voor zorgen dat er geen klachten zijn. Nu voor de tweede keer zwanger, nu 6 weken en 2dagen, ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat ;)
 
Ik heb fibromyalgie + ben nu 8 weken zwanger. Ben nu 23 jaar en fibromyalgie is bij mij op mijn 15e geconstateerd na de nodige fysio afspraken enz.. Na enige jaren was het stabiel en wist ik hiermee om te gaan. Tot op nu.. Om de twee uur aanvallen van zweten/trillen. Waarbij ik erge buikpijn rugpijn, heuppijn en kniepijn ervaar en niet kan staan zitten/lopen. Niets helpt.. Verschrikkelijk afgelopen weekend nog op de huisartsenpost geweest. Wisten niet wat het nu precies was.. Nu zeggen ze dat het waarschijnlijk te maken heeft met de fibromyalgie en je lichaam die zich klaarmaakt voor de zwangerschap/bevalling.
Met de kleine is overigens alles goed?
 
Ik ben 27 weken zwanger

Is bij iedereen anders ik heb ook fibromyalgie
Maar ik heb juist meer last van mijn spieren helaas en ben veel moe
 
Terug
Bovenaan