[quote quote=10442444]Ik zit met hetzelfde! Ik wil ontzettend graag gevaccineerd worden, ik ben zelf wetenschapper en weet dat de vaccinatie zoveel meer goed dan kwaad doet. Maar… we weten nog niks over de (lange termijn) effecten bij baby’s, alleen dat pasgeborenen niets afwijkends laten zien. Mijn man is bang voor een zelfde soort reactie als bij de vaccinatie voor Mexicaanse griep (kinderen kregen narcolepsie, een heel ernstige slaapwaakstoornis). Vind het een lastige beslissing.[/quote]
Dat klopt niet volledig. Ik heb dat van die narcolepsie ook gehoord en gelezen en dit bij mijn broer neergelegd. Hij is biomedisch wetenschapper en heeft dit toen ook volledig weerlegd. Ik weet het niet precies meer. Maar ik was geruststeld. Daarnaast is de basis van dit vaccin al langer in gebruik en daar zijn wel de langer termijn effecten van gemeten. Namelijk geen.
Dat klopt niet volledig. Ik heb dat van die narcolepsie ook gehoord en gelezen en dit bij mijn broer neergelegd. Hij is biomedisch wetenschapper en heeft dit toen ook volledig weerlegd. Ik weet het niet precies meer. Maar ik was geruststeld. Daarnaast is de basis van dit vaccin al langer in gebruik en daar zijn wel de langer termijn effecten van gemeten. Namelijk geen.