zwanger en niet blij

He Wiepwiep,

Je haalt me de woorden uit de mond. Ik ben enkel de eerste weken van
mijn zwangerschap blij geweest en toen begon het gedonder. Bijna 7.5
maand ben ik niet blij geweest. Hormonen kunnen veel met je doen. Alle
pech die je kunt hebben tijdens een zwangerschap had ik was blij dat ze
me eindelijk gingen verlossen. En toen werd mijn zoon op mijn buik
gelegd en was ik de gelukkigste vrouw op de hele wereld. De "
depressieve" hormonen waren mijn lijf uit en nu maanden later ben ik
nog steeds trots en gelukkig. Gelukkig kon ik wel mijn verhaal kwijt op
het forum en daar heb ik veel aan gehad. Daarom vind ik het vervelend
om te lezen als mensen bot reageren naar mensen die er even een ander
gevoel over hebben als dat men "normaal" vindt.

Dus minimuis, als je nog verder wilt praten dan mag je me mailen op pbertens@home.nl

Succes,

Patricia

Hallo meiden en   minimuis,

Misschien is een excuus van mijn kant wel op zijn plaats, ik bedoelde het niet zo bot als het geschreven staat.
Maar ik las ook in een andere topic dat minimuis al 7 zwangerschappen heeft mee gemaakt en 4 kinderen heeft en daarbij een gelukkige tiener moeder was......
Ik ging een beetje twijfelen aan de oprechtheid van het verhaal.

Maar nogmaals sorry, zo heb ik het niet bedoeld.

Groetjes, Angel

Pfff Minimuis, we moeten het wel doen met 1 kort zinnetje, dus dan kan je verschillende reakties verwachten.
Kan alleen maar zeggen, heel veel sterkte,   denk er goed over na, praat er over met mensen en hopelijk kom je dan tot een besluit.
Ik schrok ook heel erg toen ik zwanger bleek te zijn (ongepland van de derde). Voor mezelf moest ik kiezen, maar ik weet van mezelf een leven lang denken hoe het was geweest was voor mij geen optie dan maar even zwaar met 3 kleine koters...

Succes en misschien kan je wat meer toelichtig geven zodat we je verder kunnen helpen.

Ik schrok me rot toen ik zwnager was van de eerste.. terwijl ik de pil niet slikte.. Dsu dondersgoed wist dat dat kon gebeuren. Ook ik was in mijn zwnagerschap het ene moment heel ongelukkig en daarna weer gelukkig. De vraag of ik het nou wel echt wilde bleef door mijn hoofd spoken. Nu zwnager van mijn tweede (dit keer zeer bewust) had ik weer precies hetzelfde gevoel. Echt zovan; jezus nou ben ik weer zwanger, heb ik er straks 2! Maar ik ben er wel heel erg blij mee. Onzekerheid geeft ook gewoon rare emoties.

Maar aangezien die jongste ook nog wel erg klein is, kan ik me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Maar waar het omgaat is dat als je er 4 hebt, je volgens mij ook wel voor 5 kan zorgen (dat zou ik bij mezelf denken dan, kan natuurlijk niet voor jou spreken) Nu lijkt het allemaal erg veel, maar volgens mij ben je gewoon weer een helemaal ontroerde mama als die kleine op je buik ligt..

Succes

Okeej

Hier was ik dus al bang voor....het eerste antwoord heb ik niet geplaatst. Daarom had ik ook gereageerd dat ik dat antwoord nou niet echt passend vind.....

liefs janine

hoi angel27/janine,

Iedereen weet heus wel dat er een verschil zit tussen jou angel27 en mij, Angel. Ikk heet ook gewoon Angel en niet anders.
En als je verder hebt gelezen zie je ook dat ik mijn excuses heb aangeboden, laten we hier nou geen drama van gaan maken, we zijn   (bijna) allemaal zwanger en  soms  nemen de hormonen een loopje met ons.   Ik vond het gewoon een raar verhaal en  er word niet eens meer gereageerd door minimuis, maar alleen door ons......

Tuurlijk hoop ik dat ze de juiste keuze zal maken, maar ze vraagt om een reactie en natuurlijk is de anti conceptie nu te laat maar voor de toekomst zeker iets om over na te denken.

Groetjes, Angel

hoi angel

Ik heb je berichtje wel gelezen. Dat bedoel ik nu ook niet, ik heb alleen het gevoel dat wiepwiep reageerde op mijn berichtje in de veronderstelling dat ik ook jou berichtjes had geplaatst.

Maar goed......geeft niks

liefs janine

Hihi,groot misverstand allemaal. Angel en ngel27 ik haalde jullie niet door elkaar. Ik probeerde duidelijk te maken dat ik graag wat toelichting wilde. Ik heb die nu. Maar blijkbaar is minimuis alweer gevlogen... en heeft ze geen behoefte aan opebeurende verhalen, anders had ze al lang gereageerd.

Terug
Bovenaan