zwanger en niet blij

Hoi Mammie,

Dat vermoeden had ik dus eigenlijk ook al, maar wilde het voordeel van de twijfel geven.....

Groetjes, Angel

he meiden.....

een hele grote discussie en de dame in kwestie reageerd helemaal niet meer
dussssss
laat jullie niet gek MAKEN

kussss Annemieke
15weken 4dagen

hoi minimuis

ik ben 32 moedervan 5kinderen13-8-6-5-3
en onverwacht zwanger van de zesde
het was even schrikken maar ben nu toch wel blij.
want waar er 5 groot kunnen worden kunnen er ook zes groot worden.
ik wil niet beweren dat het makkelijk is ,
maar ik weet uit eigen  ervaring dat het allemaal goed komt.
veel sucses met je zwangerschap

groetjes charmaine

Hallo Angel,

Ik trek normaal ook niet zo snel mijn conclusies en wil ook iedereen zoveel mogelijk  het voordeel van de twijfel geven, maar ik dacht als het niet zo is dan had minimuis volgens mij al lang weer een  keertje gereageerd. Als ik het mis heb dan alvast sorry.

Groetjes.

hoi

ik kan best begrijpen dat je het er moeilijk mee heb.laat staan om dit op dit forum te zetten.
tijdje terug was er ook iemand die precies het zelfde had op dit forum,maar wordt dan zo raar gereageerd,dus je kan dan ook niet met je verhaal hier kwijt.
enige reactie die je vaak krijgt als je dit schrijft,ja ander moet moeite doen om zwanger te worden.ja dat weten ik ook wel,en daar heb je ook niet om gevraagd.ik kan bijv er ook niks aan doen dat ik met 1x zwanger werd.en me bijv me nicht meer als een jaar erover gedaan heb.moet ik me daar dan schuldig over gaan voelen?
dan moet ik me overal schuldige over gaan voelen.de gaat naar de groenteboer om zijn fruit en de ander kan het niet eens betalen.
ik heb wilde heel graag een 2de kind,maar ik wilde eerst een huisje op de grond.
ik was blijkbaar zo vruchtbaar.nu komt dus het huis en kind in de dezelfde maand.
ik ben er even niet blij mee geweest.het vraag om zoveel geregel,dat eigenlijk me hormonen het niet eens aan kunnen zwanger en verhuizen.ik heb het ook nooit op forum gezet alleen maar bang voor die reactie ´s.
ik zou zeker eens met je huisarts of verloskundige eens hierover gaan praten.ik doe het zelf ook.
sterkte ermee
gr marjan

hoi

ook ik wil hier even op reageren een beetje laat misschien maar las het net pas.
ik ben nu zwanger van de tweede   de eerste was ook niet geplend was toen ook nog erg jong maar heb geen seconde aan abortus kunnen denken ik vind zo iets echt onmenselijk. dus lijkt me dat geen optie en ik denk dat je er  daarna   ook geen rust in zult vinden. wel is het moeilijk dat geloof ik maar ik denk ook al ben je tijdens de zwangerschap absluut niet blij, dat zoiets snel vergeten is als je je kindje in je armen krijgt.
Heel veel sterkte in deze rot periode en ik hoop dat je er samen met je man uit kunt komen.

liefs marieke    

Terug
Bovenaan