hoi
ik kan best begrijpen dat je het er moeilijk mee heb.laat staan om dit op dit forum te zetten.
tijdje terug was er ook iemand die precies het zelfde had op dit forum,maar wordt dan zo raar gereageerd,dus je kan dan ook niet met je verhaal hier kwijt.
enige reactie die je vaak krijgt als je dit schrijft,ja ander moet moeite doen om zwanger te worden.ja dat weten ik ook wel,en daar heb je ook niet om gevraagd.ik kan bijv er ook niks aan doen dat ik met 1x zwanger werd.en me bijv me nicht meer als een jaar erover gedaan heb.moet ik me daar dan schuldig over gaan voelen?
dan moet ik me overal schuldige over gaan voelen.de gaat naar de groenteboer om zijn fruit en de ander kan het niet eens betalen.
ik heb wilde heel graag een 2de kind,maar ik wilde eerst een huisje op de grond.
ik was blijkbaar zo vruchtbaar.nu komt dus het huis en kind in de dezelfde maand.
ik ben er even niet blij mee geweest.het vraag om zoveel geregel,dat eigenlijk me hormonen het niet eens aan kunnen zwanger en verhuizen.ik heb het ook nooit op forum gezet alleen maar bang voor die reactie ´s.
ik zou zeker eens met je huisarts of verloskundige eens hierover gaan praten.ik doe het zelf ook.
sterkte ermee
gr marjan