zwanger en paracetamol?

Hoi meiden,

Dank jullie.

Vandaag gaat het wat beter, ook nog niet zolang uit bedje hoor, maar vandaag nog niets genomen, en gaat op zich redelijk, wel pijn, maar niet zoals eerste twee dagen, dus in pijn zit wel wat verbetering, zolang ik rustig blijf zitten, en dat doe ik dus ook, want persoonlijk voel ik me gewoon niet lekker bij de paracetamol, dus wil het zo kort mogelijk slikken. Zal niet hele dag zonder lukken, maar tot nu toe is het vol te houden.

Liefs

quote: nynke2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2009 08:24:24'));

Junior:
Pas was ik bij een drogisterij en die adviseerde zelfs bij een niet zwangere mx 5 gram
Ik als wat hoger opgeleide ben me er toen mee gaan bemoeien en heb het die persoon ook afgeraden als ze zuinig is op haar lever
Als ik het advies geef op mijn werk met paracetamol 4 gram  zeg ik er altijd bij dat het kortdurend mag, al zijn er ook patienten die het iedere dag nodig hebben

Dus mijn advies aan iedereen: bij medicatie overleg met een deskundige dus: apotheek arts of verloskundige maar neem niet teveel voor waar aan bij de drogist
Ik ben er ook erg op tegen dat steeds meer middelen ook bij de drogist verkrijgbaar zijn, terwijl er een gebrek is aan deskundig advies!!!
(al zijn er ondertussen al middelen weer uitsluitend apotheek geworden, dus alleen verstrekking via apotheek en rara hoe komt dat???!!!!)

Wat dacht je dan van wat er bij de supermarkt of de benzinepomp te verkrijgen is??

5 mg vind ik wel heel erg veel...

Terug
Bovenaan