Zwanger en relatie problemen

Hoi Sam,
Wij zijn nu 3 jaar samen. We wonen niet samen maar hij heeft wel eerder korte periodes bij me gewoond om te kijken hoe dat ging. Dat ging eigenlijk goed behalve dan dat ik hem passief vind door het blowen. Daarom wil ik dat ook pas als hij er vanaf is. Hij zou vandaag mee gaan naar de 2de echo maar hij ging het niet redden met zijn werk. Ik heb hem een filmpje gestuurd en de nieuwe datums doorgegeven. Ook gezegd dat we deze week wel moeten beslissen of we de nipttest gaan laten doen. Ik ben benieuwd of ik nog een reactie krijg 

Ik voelde me vanavond erg verdrietig en boos omdat hij nix meer heeft laten horen en ook niet heeft gereageerd op mijn bericht. Ik snap niet dat hij niet even kan zeggen dat hij blij is dat alles goed is met de baby. Ik neem wel de moeite om hem dat te laten weten. Het doet me zoveel pijn. Ik had ook gezegd dat we samen nog moeten beslissen of we de nipttest willen laten doen. Ik denk dat ik die beslissing zelf maar neem. Maar ik moet nog met hem naar de gemeente omdat hij het kind nog moet erkennen. Ik zie er nu al tegen op om hem daarvoor te vragen. Het liefste wil ik niets meer met hem te maken hebben op dit moment want hij doet me alleen maar pijn

Hoi,
Wat een nare situatie zeg! Ik wil je heel erg veel kracht toewensen. Als ik jou was, nam ik inderdaad zulke beslissingen nu zelf. Blijf bij je eigen gevoel, dan zit je altijd goed. En een vraag: waarom zou je hem vragen om zijn/jullie kind te laten erkennen? 
Heel veel sterkte!!

Dank je wel! Ik wil dat vragen omdat hij dan ook financiele verantwoordelijkheden heeft. Dan kan ik evt alimentatie eisen als de baby er is en we zijn nog steeds uit elkaar. Hij heeft gisteren nog wel gereageerd op mijn bericht gelukkig. Ik heb de test ook al aangevraagd dus voel me alweer iets rustiger

Terug
Bovenaan