Zwanger en relatie problemen

Ik heb deze week de uitslag van de nipttest gekregen en deze was gelukkig goed. De baby mag blijven ? ik had ook met de vader afgesproken om te gaan praten. Hij wil wel mee betalen aan dingen zegt hij. Ik zei dat hij dan wel de helft van het geld van de nipttest kon overmaken. Dat zou hij dit weekend doen maar dat heeft hij niet gedaan zag ik net. Hij zei toen ook dat hij nog steeds wil samenwonen en de baby samen wil opvoeden maar hij wil niets aan het blowen doen. Ik heb gezegd dat ik niet samen met hem verder kan als hij niets aan zijn problemen doet. Hij zei dat hij erover na ging denken. Ik heb mijn spullen gepakt en de sleutel terug gevraagd. Ik ben er erg verdrietig van dat hij mij en de baby zo laat vallen ?

Ik heb deze week de uitslag van de nipttest gekregen en deze was gelukkig goed. De baby mag blijven ? ik had ook met de vader afgesproken om te gaan praten. Hij wil wel mee betalen aan dingen zegt hij. Ik zei dat hij dan wel de helft van het geld van de nipttest kon overmaken. Dat zou hij dit weekend doen maar dat heeft hij niet gedaan zag ik net. Hij zei toen ook dat hij nog steeds wil samenwonen en de baby samen wil opvoeden maar hij wil niets aan het blowen doen. Ik heb gezegd dat ik niet samen met hem verder kan als hij niets aan zijn problemen doet. Hij zei dat hij erover na ging denken. Ik heb mijn spullen gepakt en de sleutel terug gevraagd. Ik ben er erg verdrietig van dat hij mij en de baby zo laat vallen ?

Jeetje wat naar. Maar ik vind het echt ontzettend knap en sterk hoe je voor jezelf en je baby kiest. Dat hij niet wil stoppen met blowen geeft helaas wel aan dat ie behoorlijk verslaafd is. Anders zou hij er natuurlijk wel mee stoppen. Dat weet ik namelijk uit mijn eigen ervaring. Waardoor ik uiteindelijk gelukkig niet de vreselijke keuze hoefde te maken waar jij nu voor staat. Maar weet: je maakt absoluut de beste keuze en vele vrouwen mogen jouw voorbeeld volgen. Dit bewijst namelijk dat je een hartstikke goede moeder bent! 

Dank je wel voor je reactie! Wat lief dat je dat zegt ? Ik weet in mijn hoofd ook dat ik het goed heb gedaan maar mijn hart zegt iets anders. Het is heel erg dubbel. En ik hoop dat ik het vol ga houden. Ik probeer mezelf voor te houden dat ik het voor mezelf en de baby doe en beter verdien. Ik heb nog een klein beetje hoop dat hij nog tot inzicht komt maar ik verwacht er niets van. Dat veroorzaakt alleen nog maar meer teleurstelling

Deze week had ik de 13 weken echo. Gelukkig was alles goed. Mijn ex heeft helemaal niet gevraagd hoe het gegaan is. Het geld heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Het doet me veel pijn dat hij me zo laat vallen. Alsof ik helemaal niets meer voor hem beteken en hij nooit van mij gehouden heeft 

Hi, ik zag dat dit topic redelijk recent is.
Hoe gaat het nu? En heb je de baby erkent?

Ik ben momenteel 21 weken zwanger.

Toen mijn vriend en ik elkaar ontmoette gaf ik aan dat ik niet van blowen houd, en hij is toen gestopt omdat hij mij graag als vriendin wilde. Dat was in januari 2022. Hij is toen wel 2 maanden (denk ik) clean geweest.

Toen ben ik heel snel zwanger geraakt. En nu blowt hij toch weer een aantal x per week... En gister kwam ik erachter dat hij er dan ook nog over liegt omdat hij niet wilde dat ik ga lopen zeiken..

Wat moet je nou met zulke mannen hè.

We zouden gaan samenwonen, maar vraag me nu wel af of ik niet beter een woning voor mezelf kan gaan regelen... Ik wil zo'n blowende papa echt niet bij m'n kindje, en ga hem dan ook zeker niet erkennen.

Ik vind 2/3 x per week blowen ook gewoon al teveel, vooral omdat hij al 17 jaar verslaafd is en we er zoveel ruzie om hebben gehad...

Ik wil die meuk gewoon nooit meer zien of ruiken. Bah

Terug
Bovenaan