zwanger en stoppen met roken

Gister en vandaag niet gerookt!!!!!!! Yes... ik ben op de goede weg.. en nu maar hopen dat ik snel zwanger wordt... Er voor de dames die nog proberen te stoppen: Succes meiden!!!

ik ben het met alles eens. wat de rookers vinden en de niet rookers. zelf weet ik hoe moeilijk het is om te stoppen maar nu ben ik naar 1.5 jaar nog steeds niet zwanger en neem mezelf het erg kwalijk en denk dat het misschien toch daar aan ligt. ik weet ook wel dat er veel vrouwen zijn die rokend zwanger zijn geworden maar alles is bij ons goed dus an zou dat de reden kunnen zijn. in mijn omgeving is er bewijs dat de niet rookers sneller zwanger zijn. 1 sept heb ik een kijkoperatie en moet echt van mezelf stoppen daarna.

misschien een idee om samen met jullie ( die willen stoppen elkaar te helpen en steunen. elkaar op te peppen als het tegen zit. misschien samen een datum prikken en dan gewoon die rot peuken voorgoed op te ruimen.

ik hoor het wel liefs kim

ik wil die lasertherapie gaan doen wat tess zei op de vorige pagina. als ik deze maand nog niet zwanger ben, dan wil ik het aankomende maand nog doen eigenlijk.

hoi meiden,
randy heeft wel gelijk.ik had dit onderwerp niet durven neer zetten.mijn dochter is 5 jaar en zoontje van 3.al die keren heb op de forum jongegezinnen gezeten.kan er weleens fel aan toe gaan.
ik heb al eens een keer zitten zoeken of iemand begon over roken,maar niemand vertelde daar iets over.
o erg.toe eenmaal de bevalling begon ( water gebroken).ging ik na het opfrissen,flinke wc gang even zitten gauw nog even snel peukje doen.nou zo ver kwam het niet eens.me man begon te roken van de stress,ik schelden,ga weg met die stinkstokken.haha
als ik nog aan terug denk.ik was bevallen eerste wat ik zei zo nu een peuk.toen kwam ik weer helemaal tot rust.
krijg het nog weleens voor me hoofd gegooid,`kwam die douche uit en wilde eerst een peuk´ !!!
maar weet je wat het is er is altijd wel een excuus.
je weet altijd wel iets te bedenken.waarom je nou net nu niet gaat stoppen.
het is gewoon erg moeilijk.
gr marjan

Ik trek me sowieso niks aan van wat mensen over me denken....ik rook en wil er wel graag vanaf....maar het is me gewoon nog niet geluk...mensen hebben het recht op hun mening daarover, maar niet om me af te branden....mensen die dat wel doen, moeten dat maar vooral zelf weten, alleen ik trek me er niets van aan, aangezien dit mijn leven is en niet dat van hun ;)

Hallo allemaal,

Ik ben ook gestopt met roken omdat ik zwanger wil worden! Goede reden toch!

Groetjes Astrid

hai meiden,

wij hebben er bijna een jaar over gedaan om zwanger te worden i.v.m. korte/lange cyclussen...toen ik een jaar geleden stopte met de pil, stopte ik ook met roken...maar het ging zo lang duren toen ben ik weer gestopt uit boosheid op de wereld hahaha...nu bijna 12 weken zwanger en ben vrijwel direct gestop met roken...voor mij was de belangrijkste reden, dat ik nu eindelijk had wat ik wilde en dat absoluut niet kwijt wilde raken, ze zeggen toch dat de kans op een miskraam wat meer aanwezig is....nee mij niet gezien...

iedereen veel succes met stoppen, maar denk bovenal aan de gezondheid van je toekomstige kind..

Terug
Bovenaan