Zwanger en uitgerekend December 2015

Hallo dames,

Even getwijfeld of ik iets zou plaatsen maar omdat dit nieuw voor me is trekken we even de stoute schoenen aan. Sinds November/December gestopt met de pil omdat we graag een gezinnetje wilden stichten, en gisteren besefte ik me ineens dat ik een paar dagen over tijd was. 3 testen gedaan en die waren allemaal positief. Gezien de berekeningen ben ik nu 4/5 week zwanger. De verloskundige is al gebeld voor een eerste afspraak maar ik kan het nog niet helemaal beseffen. Aan de ene kant heel blij maar aan de andere kant voelt het nog heel onwerkelijk :) Hoop in contact te komen met vrouwen die ook net zwanger zijn en/of ervaringen. Ben hier een nieuweling in hihi.
 
Goedemorgen,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!  Ik ben zelf ook in December uitgerekend. 21 December. Aankomende maandag ben ik precies 7 weken. Het is een spannende tijd met kwaaltjes en onzekerheden,  blijdschap en angsten. Dat die gekke hormonen zoveel met je doen... haha. We moeten maar proberen er van ge genieten toch! Komt vast goed! Maar onwerkeljjk is het zeker, zal na de eerste echo wel allemaal wat echter voelen.



Veel liefs emma



 
Gefeliciteerd allemaal, ik ben ook in december uitgeteld van ons eerste kindje, woensdag word het 7 weken , het is allemaal nog zo vroeg voor mijn gevoel. Ben blij als we een echo hebben gehad en we weer wat weekjes verder zijn. Heb nog helemaal nergens last van gelukkig. Lekker genieten vsn onze zwangerschap! Liefs xx m.
 
Hoi hoi ik ben ook in december uitgerekend ik heb al een dochtertje van 8 en afgelopen december een miskraam gehad tien ik 11 weken zwanger was en nu ben ik weer 6 weken zwanger het is wel extra spannend en vaak ook erg onwerkelijk
 
Wat leuk om te lezen dat er meerdere dames in dezelfde maand uitgerekend zijn, misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen?

Hebben jullie al last van 'kwaaltjes'? Ik heb het idee dat sinds ik het weet er een hoop op zn plek valt. Vorige week namelijk een ijsje gekocht wat ik jaren at, maar ik nam een hap en het smaakte me volkomen niet. Hormonen?

Wat vervelend voor je gebruiker236980, ik kan wel begrijpen dat het extra spannend is zo na het verlies van je kindje..
 
Hi allemaal

Vorige week een test gedaan omdat mn menstruatie al een week te laat was. En ja hoor, we krijgen eind december een kindje!!
Ben nu ong 6 weken, heel pril en ik vind t maar wat spannend. In juni pas de eerste echo, wat duurt dat lang zeg!
Echte kwaaltjes heb ik niet, zelfs mn borsten is niets aan te merken. Enige wat ik als kwaaltje zie is de pijn in mn onderrug. Hoop niet dat dit zo blijft..!

Groetjes Ilse
 
Hoi Isle,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Tot Juni wachten duurt inderdaad nog even, de verloskundige heeft mij vandaag terug gebeld dat er a.s. Woensdag iemand uitviel en kan dan al terecht voor de eerste termijnecho. Zenuwen gieren door mn lijf hihi.
 
Ow wat leuk! Hoe laat ga je?

Hebben jullie ook af en toe van die krampjes alsof je ongesteld moet worden?
Tot nu toe verder weinig klachten, wel beetje huilerig hihi

 
Terug
Bovenaan