Zwanger en uitgerekend December 2015

Hallo! Ook ik ben net zwanger en ben zaterdag 8 weken.
Al verschillende nare kwaaltjes gehad.
Nu net wat vreemde afscheiding (wit en iets lucht bruin). Verder geen buikpijn oid. Ik vind het ook zo spannend! Hoop dat alles goed gaat en komt.

Krampjes had ik ook! Met name de eerste weken. ik denk dat dat innestelins krapjes waren.


Ik merk wel dat ik me meer zorgen maak (hormonen??)
 
Hoi iedereen,

Wij verwachten 23 december ons tweede wondertje.

18 mei hebben we de eerste echo. De tijd gaat zooo langzaam vinden jullie ook niet?

Groetjes danielle
 
Hoi allemaal.

leuk om alle reacties en berichtjes te lezen. Wij verwachten in december(9 of 10) ons eerste kindje. Vind het allemaal heel spannend en het voelt nog onwerkelijk. Heb 18 mei onze eerste termijn echo en het gevoel zal daarna wel wat werkelijker worden. Zit nu in de 9e week. En hoop dat alles goed blijft gaan
 
23 december 2015 uitgerekend :)
Ben nu dus 8 weken zwanger...
We hebben al een zoon van 6 jaar genaamd Levy.

We zijn meer als 3 jaar bezig geweest zwanger te worden... en nu mochten we ivf behandeling gaan starten begin dit jaar... en de eerste terug plaatsing op 4 april gehad en meteen succes! :) helemaal happy zijn we!!! Maandag 18 mei hebben we de eerste echo... spannend!!! :)

Liefs x
Ilona
 
Helaas hier niet goed. Hartje klopt nog. Maar ipv 8 weken volgens mezelf en ruim 7 aan de hand van de vorige echo's, is het vruchtje maar 6 weken en 3 dagen. We wachten tot maandag af en krijg dan een curretage. Fijne zwangerschap allemaal.
 
Beste dames,

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zouden jullie mij kunnen helpen met een korte (anonieme) enquête in te vullen?

Het kost je slechts 2 minuten van je tijd!

De link naar de enquete: http://goo.gl/forms/sbE0PynmZv

Het is een kort lopende enquête, dus het zou top zijn als je dit gelijk even kunt doen! En: zou je dit door willen sturen naar andere vrouwen?

Heel veel dank! Eva
 
Hoi allemaal,

Ik ben er zondag achter gekomen dat ik zwanger ben, van de eerste! Wij (aankomende papa en ik) waren totaal verrast en het heeft even moeten bezinken maar nu zijn we er heel erg blij mee.. volgens mijn eigen berekening ben ik nu 8 weken en 1 dag zwanger, de app geeft als uitgerekende datum 23-12-2015. Nu verklaart het een heleboel want ik ben al ruim 2 maanden doodziek! Zaterdag hebben wij de eerste echo. En ik moet toegeven ik heb wat moeite om op die roze wolk te komen, ik ben naast heel ziek ook heel bang voor alle veranderingen en gewoon heel moe want ik slaap al weken slecht.. ik hoop dat de echo mij wat rust kan geven. Dus hier een totaal ongeplande maar zeker niet minder welkome zwangerschap met een enthousiaste en toch ietwat angstige mommy to be

Liefs!
 
hoi allemaal,

ik ben nu ongeveer 8 a 9 weken zwanger van mijn 5 de kindje. aanstaande donderdag krijg ik mijn eerste echo. dan weet ik precies hoever we zijn. wel spannend allemaal want het is alweer even geleden dat ik zwanger was. tot nu toe heb ik weinig zwangerschapsklachten behalve een beetje misselijk, pijnlijke borsten en een groeiende buik.

het was voor ons wel even schrikken, want de zwangerschap was niet helemaal gepland. het is mijn 5 de kindje maar van mijn partner zijn 1ste. die is nog een beetje in shock geloof ik, maar er wel erg blij mee gelukkig.

groetjes :)
 
Terug
Bovenaan