Zwanger en uitgerekend December 2015

Hoi decembermama's,ook ik ben (onverwacht) zwanger van mn 5e kindje,weinig tot geen zwangerschapskwaaltjes,behalve enorm moe. Ik werk 24 uur in de week, mn andere kinderen gaan dan naar de bso,ik vind het wel moeilijk dat dit minimensje dan al vroeg hele dagen naar het kdv moet,maar andere opvang/opa/oma is er niet,dus zal vast wel goedkomen.
Groetjes!
 
Nu 11 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ben op 4 december uitgerekend.
Termijn echo al gehad en alles was goed :D
27 mei gaan we naar het hartje luisteren bij VK
Nog steeds last van misselijkheid en vieze smaak in mijn mond.
Hoop dat dit snel over gaat!
 
Hoi Dames,

Even een tijdje afwezig geweest. Wij bleker minder ver te zijn in de zwangerschap dan gedacht. De eerste echo was er alleen een zwart vlekje met een zwangerschapsring te zien. Blijkbaar was in toen nog maar tegen de 3/4 week.

Moest Maandag terugkomen en het zakje was veel groter geworden en tijdens de inwendige echo was duidelijk te zien dat er mini baby aanwezig was en het hartje was goed te zien.

Volgens de verloskundige zitten we ongeveer op 7 weel vandaag dus het is dan niet eind December maar begin Januari. Kan helaas de topictitel niet meer aanpassen hihi.
 
Allereerst, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Wat ontzettend leuk! Super leuk om jullie ervaringen en verhalen te lezen.

Ik zal mezelf even in het kort voorstellen; Ik ben Kristel, 30 jaar oud en inmiddels 11 weken in verwachting van ons 1e kindje. Vandaag onze termijnecho gehad, en alles zag er goed uit. Uitgerekende datum: 10 december.

Met 8 weken ook een echo gehad, vooral bedoeld om moeders in spé gerust te stellen. Wat duurde het wachten op deze echo ongelofelijk lang. Vanaf het moment van de eerste positieve zwangerschapstest (week of 4/5) tot week 8. Ik wist niet waar ik het geduld vandaan moest halen.

Nu vind ik de tijd op zich nog redelijk vlot gaan, Hoe zit dat met jullie? Willen jullie straks weten of het een jongen of meisje gaat worden? En... hebben jullie zelf een bepaald voorgevoel? Iedereen in mijn omgeving heeft zo zijn/haar verwachting, maar ik ben zelf nog totaal blanco.

Ik kijk uit naar jullie verhalen!

Liefs, Kristel
 
Hai, ik ben nu 9 weken zwanger, uitgerekend op 28-12 (denk ik nu, a.s. maandag de eerste echo), van m'n tweede kindje. Ik heb 1 dochter van 15.

Groetjes, Marlies.
 
Terug
Bovenaan