Zwanger en uitgerekend in april 2016

Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben zelf begin april uitgerekend. Een complete verrassing aangezien we een zoontje hebben van 6 maand. Over de eerste zwangerschap 3 jaar moeten doen en dit dus niet verwacht en waren er ook nog niet mee bezig. Uiteraard is dit wel heel gewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! We zitten dan in een soort van dezelfde situatie... 4,5 jr heb ik over mijn 2e dochtertje gedaan die precies 5 mnd is vandaag en ik heb heel licht positief getest van de week...

Of alles goed gaat is voor mij de vraag want zwakke tweede lijntjes herken ik nog van mijn miskraam die ik tussen mijn oudste (8jr) en de jongste gehad heb...

Maar ik sluit me heel voorzichtig aan...mocht alles goed gaan ben ik zo ontzettend verbaasd! Ik heb pcos en Dani is via iui ontstaan dus ja...

Mijn cyclus was drama de afgelopen tijd dus of ik nou echt al overtijd ben is gokken, ga ik uit van een cyclus van 30 dgn ben ik 4 dgn 'over tijd ' ik maak sowieso laat hcg aan dus nogmaals geduld...

Liefs Annemarie

Hoi,

GGefeliciteerd met jullie zwangerschap!  Ik heb zelf n paar dagen geleden n test gedaan, veel te vroeg maar ik had n voorgevoel, en die was positief! En niet eens n licht streepje terwijl ik toch 8 dagen te vroeg ben met testen. Ik wacht nu twee weken met de volgende test. Als het echt zo is dan ben ik ook begin april uitgerekend.  We hebben een dochter van bijna 10 maanden. We wilden al heel snel een tweede kindje maar omdat mijn eerste zwangerschap echt rampzalig was en lichamelijk n ware uitputtingsslag wilde ik mijn lijf 9 maanden herstel gunnen.  Na 8.5 maand hebbemn we de anticonceptie weggelaten. Je hoort wel eens dat n tweede zwangerschap sneller raak is..zo snel had ik ook weer niet gedacht. Ik hoop dat de uitslag klopt. Een tweede kindje is heel welkom en heel gewenst :)

Hallo dames..gefeliciteerd! Ook ik weet sinds kort dat ik zwanger ben. Echt mazzel want het was meteen raak:)Volgens onze berekening zal het rond 1 april geboren worden mits alles goed verloopt natuurlijk.. Wel super spannend want het is de eerste! We zijn er zo blij mee....

Hoi dames!

Ik ga jullie helaas verlaten. Ik ben nu ongesteld geworden wat ik stiekem al dacht...nog niet heftig maar de testen zijn nu omo wit dus ik weet dat ik de volgende ronde weer kans maak!

Succes met jullie zwangerschappen!

Liefs Annemarie

Hallo allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook wij hadden een positieve test in handen, de streep knalt er vanaf!Dolgelukkig zijn we!

M'n vriendin en ik zijn begin dit jaar begonnen met ZI en nu is het gelukt!

Jullie al last van kwaaltjes?

Ik voor NOD gevoelige borsten en soms wat duizelig.

En nu na NOD gevoelige borsten, met vlagen duizelig en misselijk,snel moe en m'n stemming wisselt nogal, maar al met al voel ik me prima en ben ik vooral dolgelukkig!

12 Augustus eerste afspraak bij de vk!!Spannend!!

Wat jammer annemarie!

Maar..nieuwe ronde nieuwe kansen!

Ik heb ook allerlei kwaaltjes, pijnlijke borsten, misselijk en heel erg veel honger en vermoeidheid vooral

Ondanks dat geen last van mijn humeur haha... 24 augustus eerste controle bij de vk ben erg benieuwd!

Groetjes M

Hallo dames,

Ook ik meld mij voorzichtig bij jullie...

Na een prachtige zoon van 4 hadden we vorig jaar juni besloten voor een 2e kindje te gaan. In tegenstelling tot onze zoon, die er direct de eerste maand proberen was, was ik eindelijk in december zwanger. Een week na eisprong verloor ik bloed en dat is alle weken zo door gegaan.

De weken gingen voorbij met wisselende goede en slechte echo's en uiteindelijk hebben we 4 februari ons kindje met 7,5 week verloren en zijn we door een verdrietige periode gegaan.

Nu is het weer raak en wat zijn we dankbaar! Ik heb 4 dagen licht gevloeid, waarschijnlijk door de innesteling, maar de schrik zat er weer goed in! 5 dagen voor NOD heb ik positief getest.

Als alles goed blijft gaan ben ik 4-4-16 uitgerekend en aangezien onze zoon ook precies op tijd was, gaan we weer voor deze mooie datum! ;-)

Alles gaat goed voorlopig, heb nog niet veel kwaaltjes behalve constant maagzuur en slecht slapen. En een ENORM pesthumeur!

Ik mag a.s. donderdag (6/8) al komen voor een echo i.v.m. mijn eerdere miskraam.

Kan niet wachten!!!

Lieve groetjes,

Juulke

Terug
Bovenaan