Zwanger en uitgerekend in april 2016

Juul gefeliciteerd!  Ik ben 30 maart uitgerekend, maandag echo. Als de mijne net zo eigenwijs is, als de oudste van 4, wordt het wel april.

Hier ook stemmingswisselingen ;) en rugpijn en duizeligheid.  Had ik allemaal niet bij de eerste. Vandaag...1 dag voor nod...weer getest. Wilde eigenlijk week wachten maar kon me niet bedwingen hihi...streep vrijwel direct zichtbaar.  Kan t niet geloven dat er weer n mensje in me aan het groeien in! Zo onwerkelijk en spannend. Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld?

Ben ook wel benieuwd wanneer jullie het aan de mensen om jullie heen gaan vertellen en of jullie dat nog op n speciale manier willen doen.  Als het goed blijft gaan willen wij het graag vertellen op de eerste verjaardag van onze dochter. Wilde haar n tshirt aantrekken met: geef mij maar eens n dikke kus want ik ben jarig en word ook nog grote zus! Haha Dan ben ik ongeveer 12 weken zwanger en zijn alle mensen waar we van houden bij elkaar. Het liefst schreeuw ik het eigenlijk nu al van de daken ;) ben zo slecht in geheimen bewaren.

Groetjes mar

@Annemarie wat jammer en balen. Succes!

@supertje! Wat leuk!
Zoals ik schreef 'tussen hoop en vrees' bij 'als het langer duurt'.
Ik zou volgens de waarden nu 3 à 4 weken zwanger zijn. (bloedwaarden)
Dan zou dat betekenen begin april. Meldt mij dus heel voorzichtig aan. Over 10 dagen eerste echo...
(lees anders dat stuk op  'als het langer duurt' even mocht je meer willen weten.

Als het net zo gaat als bij de eerste zwangerschap, dan heb ik nergens last van. Op dit moment is dat ook zo. Geen pijntjes/misselijkheid/stemmingswisselingen o.id. :) Hopelijk blijft dat zo.

Heleen! Heb bij de andere al gereageerd. Zou dat even leuk zijn. Hoe hoog was je HCG dan in je bloed? Of heeft hij geen getal genoemd?

133 was hcg. Ik zou het liefst elke maandag ofzo bloedprikken om te testen of het hoger wordt. Ondanks dat ik niet tegen bloedprikken kan.

Bij mij was het hcg 81 met 4,5 week. Raar ook dat ze na het weekend niet weer een keer prikken. Dat deden ze bij mij wel, om te zien of het gestegen was. Vervelend dat ze je een beetje laten hangen zo.

Terug
Bovenaan