Zwanger en uitgerekend in april 2016

Ha is top. Hij geeft aan dat hij aan bepaalde protocollen zich moet houden. Na overleg met gyn eerst de echo moet afwachten. Al zou hij mij doorsturen heeft de gyn hier voldoende informatie aan. :(  ik heb er wel aan gedacht en verhaal te vertellen waardoor ik mogelijk wel eerder mag bloedprikken... Doe het toch maar niet.

@supertje Ik had ergens gelezen dat je vandaag voor een echo ging/moest.  Kan het niet terugvinden.  Hoe is het gegaan?

@allen hebbenjullie al last van kwaaltjes?

Week teruggezet. Dis wordt dan toch april. Nu heb ik dat met alle zwangerschappen al gehad en schrik er ook niet van. Maar er was wel een zwangerschap te zien.

super nieuws supertje!
Jij hebt het weer achter de rug.
Ik mag nog een week wachten. :(

Ik heb nog geen klachten. Ben alleen door alle spanning mij niet meer aan mijn menu aan het houden. (was in 6 weken bijna 2,5 kg afgevallen) en nu dus alweer in 1 week 800 gram eraan. Moet toch maar kijken of ik dat andere menu aan kan houden. Maar dat wil ik eerst in overleg doen met de VK. Dus hopelijk daar snel een afspraak mee.

Hallo ladies! Vandaag hebben we onze eerste echo gehad met 5w3d. Tot onze grote blijdschap hebben we 2 mooie vruchtzakjes kunnen zien! We verwachten dus een tweeling!!!! Gek genoeg had ik dit gevoel al weken... Over 2 weken mag ik terug komen en wordt er gekeken naar hartactie en ontwikkeling. Daarna word ik helaas overgedragen aan de gyneacoloog :( Worden weer 2 heeeeeeele lange weken!   Liefs, Juulke

Hoi allemaal,

Ook ik heb positief gestest, ben nu 5 weken en 4 dgn. 26 aug eerste echo.

Ik moest afgelopen weekend ongesteld worden, voelde wel krampen dacht het komt wel. Uiteindelijk toch maar een test gedaan. Zwanger!!

Mijn vriend moet er nog erg aan wennen en vind het maar vreemd.

Het is ons eerste kindje. Al lange tijd gestopt met de pil, maar er niet echt mee bezig geweest dat we de meest vruchtbare dagen berekende.

Mijn zus heeft vorige week een miskraam zelf op moeten wekken, het was helaas niet verder gegroeid. Zij is al 7 jaar bezig.. We zijn nog aan het bedenken hoe we het haar het beste kunnen zeggen.

Mijn moeder heeft vroeger ook meerdere miskramen gehad voor mij. Ik hoop zo dat alles goed is.

@Juulke gefeliciteerd! Geniet ervan! Succes die 2 lange weken.

@MlN, gefeliciteerd! Geniet ervan. Tsja, hoe zeg je zoiets... volg je gevoel.

Ohhh... vorige week bloed geprikt waar ik dus positief testte. (testte toe nog negatief met de kruidvat testen) Vandaag uitslag van prolactine gekregen. (gewoon assistente)  Deze is normaal. Wanneer gaat deze waarde omhoog als je zwanger bent? Want ik kan overal lezen dat zwangeren een hogere prolactine-waarde hebben.
Verder nog geen kwaaltjes en maandag voor een echo... in de hoop dat ze iets kunnen vinden... vind het zo spannend.

Gefeliciteerd juulke!!  Ik herken jou naam nog van de tijd dat ik hier zit!

Ik kom voorzichtig weer terug hier...gisteren een echo gehad en het lijkt erop dat er een zwangerschapsringetje te zien is...20 aug volgende echo om te kijken of dit echt een zwangerschap is...

Weet nog niet goed hoe ik me moet voelen want je weet eigenlijk nog niets.  Hopelijk ontwikkelt alles prima mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik dus het zou kunnen.

Ik dacht echt dat ik ongesteld was geworden maar het bleef bij bruin en meer niet...

Cu2heleen ik weet het niet hoe dat zit met de prolactine?  Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Liefs

Terug
Bovenaan