Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Volgens de berekeningen van mijn laatste ongesteldheid kom ik op de uitgerekende datum van 2 augustus. Hoe is het ondertussen met jullie?

Hier beginnen mijn borsten te trekken, ( net of er hard in geknepen word)

en helaas kondigd de misselijkheid zich al flink aan. Op aanraden van een vrouw bij de tuinen gember snoepjes mee genomen. Hopelijk neemt het dan wat af.

Hier net zoals bij mijn vorige kindje weer op 6 augustus uitgerekend alleen dan in 2016! Mijn kleine meisje is nu 4 maandjes jong (uiteindelijk 21 juli 2015 geboren) dus wel erg snel gegaan, maar zeker niet minder welkom! Gisteren positief getest en precies een jaar geleden ook op 27 november positief getest van mijn dochtertje! Erg speciaal dus want zit straks precies 1 jaar tussen! Heb verder gelukkig nog geen last van kwaaltjes op mijn bekkeninstabiliteit (nog van vorige zwangerschap) na!

Hier ook uitgerekend op 6 augustus 2016

Het word mijn 4e kindje (als alles goed gaat natuurlijk)

Mijn jongste is nu 8 maanden, dus ook vrij snel..

Tussen de oudste twee zit 5,5 jaar.. en de middelste en jongste 9 jaar..

Word wel even wennen denk ik, zo vlug op elkaar.. :D

Hoi! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Na 2 maanden Clomid gebruikt te hebben ivm PCOS al zwanger :) uitgerekend op 8 augustus :) Heeeeeel erg blij mee maar ook verrast dat het zo snel is gelukt, had verwacht dat het langer zou duren.. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan, spannend!

Lieve dames,

Ik ben nu zwanger van mijn 2de. Na 2 positieve testen, en uitblijven menstruatie kan ik er van uitgaan dat ik zwanger ben. Uitgerekend op 2 augustus dus heel pril nu. Alleen voel ik helemaal niks. Geen last van mn borsten. Alleen regelmatig misselijk. Bij mijn 1ste wist ik al dat ik zwanger was ivm misselijkheid en veel last van mn bortsten. Kan iemand mij gerust stellen die dit ook heeft. Ben zo bang dat het mis gaat. Datum 8 weken echo is geprikt.

Gefeliciteerd allemaal. Mijn datum stond op 20 juli uitgerekend. Alleen vandaag echo gehad ivm bloedverlies. Er was alleen een vruchtzakje te zien waardoor ik 2 weken ben terug gezet sta nu op 5 augustus uitgerekend. 8 dec weer echo om te kijken of er iets in het vruchtzakje groeit. Dus vol spanning hier. Hoop dat het goed gaat.

Bij mij eerste zwangerschap ook heel misselijk en echt ziek. Nu alleen veel moe verder wat bloedverlies wat kan duiden op innesteling volgends het zkh waar ik de echo had. Wat is daarom denk is dat misselijkheid niks zegt.

Hiep hoi!

zwanger van de 3e en uitgerekend op 1 augustus. Het duurt nog zo lang voordat de eerste echo wordt gemaakt...ik vind het allemaal zo onzeker en spannend...pffff iedereen gefeliciteerd met haar zwangerschap en op naar de eerste goede echo's!

Hier ook een positieve test en nog 2. Uitgerekend op 31 july, wel vreemd om op mijn leeftijd zwanger te zijn. maar ik ben er dol gelukkig mee. En mijn man is super trots. Mijn vorige zwangerschap was 23 jaar geleden. Ik heb volgende week 8 december al mijn eerste controle en echo. Ben een beetje misselijk en heb veel last van mijn borsten, en vermoeid.

allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Terug
Bovenaan