Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hoi allemaal,

Kon nog geen ander topic voor februari 2016 vinden, dus bij deze :)

Sinds een weekje weten wij dat we een kindje verwachten, als alles goed gaat. Het zal onze eerste worden, superspannend en meer dan welkom :) Volgens eigen berekening zou ik bijna 6 weken zijn. Zijn ons nu een beetje aan het inlezen en komende week bellen naar een verloskundigepraktijk.

Zijn er al andere meiden die rond deze tijd uitgerekend zijn?

Groetjes!
 
Hoi toekomstige mama's

Ik ben nu 8 weken zwanger! Via iui en een hele lange weg. Dus wij zijn super blij!!! 21 juni gaan we het vertellen dan ben ik ong 10 a 11 weken.. Spannend!
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes!
 
Hallo,

Gefeliciteerd allemaal!!!

Wij weten sinds een week dat we zwanger zijn. Zelf heb ik uitgerekend dat we ongeveer zes weken zijn en 2-2-2016 de datum zal zijn.  Het wordt ons eerste kindje waar we al 21 maanden op hopen.

Wat een mooi wonder he. Zijn jullie ook allemaal op die roze wolk aan het komen? We beseffen het steeds weer een klein beetje. Soms slaat dan de paniek even toe van wat willen we allemaal nog voor die tijd. Maar meestal is het genieten.

Zijn jullie ook zo misselijk? Bij mij is het de hele dag aanwezig. Vooral net na het eten.

Geniet er allemaal van. Ik vind het fijn dat er nu een plek is met mensen die hetzelfde meemaken.

Groetjes
 
Vanmorgen toch nog een tweede test gedaan. Nou die had meteen twee strepen.

Hebben jullie al contact gehad met verloskundige? Wanneer kun je het beste je eerste afspraak maken?



 
Hoi allemaal! Ik heb me vanmiddag aangemeld bij de verloskundige, was wel ff spannend :) Hebben 22 juni de intake, dan ben ik volgens berekening ongeveer 7wk+ 4dg.

Verloskundige vertelde dat de eerste afspraak meestal plaatsvind tussen de 6 en 8 weken, dus nu bellen was prima op tijd.

Gebruiken jullie al/nog extra vitamines naast foliumzuur? Ik slikte vanaf januari al foliumzuur van Etos en zodra ik positief testte ben ik overgestapt naar zwanger zijn vitamines, ook van Etos.

Weten anderen 't al bij jullie? Bij ons niet, proberen 't stil te houden tot sowieso na de eerste echo.
 
Hallo allemaal,

we gaan het pas over een paar weken vertellen. Mijn man zit nog 2,5 week in het buitenland voor zijn werk. We hebben elkaar nog niet echt lijfelijk kunnen feliciteren. En voor die tijd willen we het zeker niet bekend maken.

Wat betreft vitaminen, ik neem vanaf dag een dat ik ben gestopt met de pil een vitamine mama compleet van Davitamon. Daarin zitten alle vitamine en foliumzuur in ene. Dit blijf ik minstens doen tot week tien.

o dan ga ik de verloskundige ook benaderen en een afspraak maken
 
Hallo allemaal,

hoe is het met jullie? Hier gaat de misselijkheid goed door. Hebben jullie dat ook? Verder moeite met mijn draai vinden met het slapen. Nu al wakker gehouden door die kleine. Dat gaat wat worden. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Zijn er nog mensen die al weer een echo hebben gehad?

Liefs r
 
Terug
Bovenaan