Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Vandaag  contact gehad met verloskundige we hebben 1 juli de echo en 9 juli de intake. Toch wel fijn gevoel dat we daarna meer zekerheid hebben.



Hoe is het met jullie allemaal?
 
Hoi allemaal,

Vandaag contact gehad met de vk 2 juli de eerste echo, spannend vorige keer hoorde ik bij de eerste echo dat het niet goed was en heb daarna een miskraam gehad, Ik durf nu niet goed te genieten tot ik de zekerheid heb van de echo.

 
Gefeliciteerd allemaal!

Rjamm, ik heb wat bruinverlies (oud bloed) maar ik zit in week 5 en dat is de innesteling neem ik aan. Een klein beetje helder bloed is waarschijnlijk een adertje dat gesprongen is. Het is als je zwanger bent meer doorbloed daar beneden en is heel normaal zolang het niet zo als bij een menstruatie bloed.
 
CharLex ik heb het gevraagd bij assistent van verloskundige en die zei dat inderdaad ook. Oud bloed of innesteling. Zolang geen krampen waren en veel rood bloed hoefde ik me geen zorgen te maken.

Gebruiker444531 dat is dan helemaal spannend voor je. Ik hoop dat het snel 2 juli wordt.
 
oh, @RJAMM,  G E F E L I C I T E E R D !!!!! Wat ben ik blij voor je je naam hier bij de februarimamma's te zien staan!:) Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap en dat je er lekker van mag genieten. Het is je gegund!
 
Terug
Bovenaan