Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hallo allemaaal en van harte met jullie aankomende zwangerschap !!

Sinds 2 weken weten ik en mijn man dat we onze eerste kindje in februari zullen verwachten. Ben nu 6 weken. Heb vorige week al gebeld met verloskundige en die zei dat eerste intake en echo plaatsvinden in einde van de eerste trimester dus eerste 10 weken. Hebben 1 juli afspraak .. Spannend hoor.

Dames we gaan bevallen in een koude tijd denk ik.



Groetjes F
 
Ik slik ook Mama Compleet van Davitamon met foliumzuur,vit D en omega 3 visolie. Ik ben nog niet misselijk gelukkig wel vreselijke pijn en 3 cup grotere borsten :s Ik smeer ook al nu met Bepanthem tegen zwangerschapsstriemen elke avond en ochtend. Op me borsten buik bovenbenen en me zij. Heb echt geen zin in striemen later en om vroeg te smeren ga je de striemen tegen.



Verder hebben we t alleen onze ouders verteld.

Collegas van ons beide vertellen we die 1 juli na de ego en gaan we er een leuke mededeling van maken. Hoe zit t bij jullie op werk? Gaan jullie t ook vertellen na de 1e ego?
 
Welkom faatje90!

Ja zeker bevallen in de winter. Vind het wel een mooie gedachten. En in de zomer zijn we nog niet zo ver dat we heel erg last hebben van de warmte. Tenminste dat hoop ik natuurlijk.

Wij gaan het onze ouders en broers/zussen vertellen als mijn man weer thuis is over twee weken. Ik denk collega's pas echt een stukje later. Eerst lekker zelf genieten.

Vandaag iedere keer wat licht roze afscheiding na toilet bezoek. Maakt me wel onzeker. Hebben jullie dat ook wel eens?

Groetjes r
 
Hallo allemaal,

sinds afgelopen donderdag weten wij dat we zwanger zijn! Nog heel pril dus maar erg gewenst aangezien we via icsi zwanger zijn geworden. Ons eerste zoontje van nu 2 jaar is ook met icsi geboren. Dit was de laatste vergoede poging en dus heel spannend! We hebben twee embryos terug laten plaatsen dus zijn ook erg benieuwd of we zwanger zijn van een of twee kindjes...

ben nu vooral erg moe en met vlagen ook misselijk... Is soms best lastig als je al een kleine rond hebt lopen. Gelukkig nu een weekje vakantie waar mijn man met alle plezier wat extra zorgtaken overneemt!

2 juli eerste echo, erg spannend!
 
Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Sinds een week weten we dat er bij ons weer een kleintje op komst is. Na een eerdere miskraam afgelopen jaar vinden we het nu extra spannend. De uitgerekende datum is 10 februari. Op 7 juli is de eerste echo. We kunnen niet wachten..
 
Welkom en gefeliciteerd allemaal!!! Fijn dat we met steeds meer zijn. Dat zijn positieve berichten. Zeker na icsi!!

Ik word ma of di terug gebeld door verloskundige praktijk voor afspraak. Ben benieuwd wanneer onze eerste echo is.



 
Hoi allemaal,

Wat ontzetten leuk al die postitieve berichten.

Afgelopen woensdag een positieve test.

Ik heb in maart een miskraam gehad dus ben echt super blij maar ook heel bang. Uitgerekend ergens tussen 12 en 16 februari .

Ik probeer alleen maar te genieten heb weinig kwalen alleen een natuurlijke borstvegroting ;) en moe en af en toe duizelig.

Maandag de verloskundige contacten, mag als het goed is al wat eerder komen ivm mijn miskraam.
 
Terug
Bovenaan